رقیب دوج کوین زنگ خطری برای کاربران!!

Dogecoin

رقیبی برای دوج کوین در حال شکل گیری می باشد…

شایانیوز- رقیبی برای دوج کوین در حال شکل گیری می باشد، قیمت Dogecoin و Tokenomics جفت ارز DOGE/USD در روز با ۰.۰۷۳۰ دلار آغاز شد. در حال حاضر با قیمت ۰.۰۷۳۱ دلار معامله می شود که قبلا به بالاترین سطح ۰.۰۷۳۳۰ دلار و پایین ترین سطح ۰.۰۷۳۱۰ دلار رسیده بود. امروز ۴ درصد افزایش یافته است و نشانه هایی از تداوم روند افزایشی را نشان می دهد. CoinMarketCap اکنون با ارزش بازار  ۹.۳ میلیارد دلار در رتبه ۱۱ قرار دارد. عرضه در گردش ۱۳۲.۶ میلیارد توکن DOGE است و حداکثر عرضه مشخص نیست.

آیا تقاضای فروش بتا تامادوج نشان می دهد که DOGE بعدی است و جایگزین این توکن خواهدبود؟ با افزایش قیمت میم کوین، تمرکز سرمایه‌گذاران نیز بر روی Tamadoge (TAMA) تغییر می‌کند،Tamadoge یک اکوسیستم بازی Play-to-Earn (P2E) است که در کانون توجه قرار دارد. فروش بتا TAMA به صورت زنده است و قبلاً ۱,۲۱۴,۴۸۳.۵۹ USDT دلار جمع آوری کرده است.

به نظر می رسد سرمایه گذاران برای خرید تنها ۲۲ روز وقت دارند تا TAMA  را با ۲۵٪تخفیف حذف کنند.جدیدترین میم کوین بازار خود را به عنوان توکن میم با ارزش واقعی سودمند قرار می‌دهد و به نظر می‌رسد به چیزی نزدیک است. TAMA، یک میم کوین جدید، بتا پیش فروش خود را آغاز کرده است که تا ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ با قیمت تخفیفی ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *