رقیب شیبااینو، لونا ترا تصمیمی ناباورانه گرفت!!

قیمت LUNA Terra در حال تأیید یک حرکت نزولی ۱۵.۵۰ درصدی است؟

شایانیوز- قیمت LUNA Terra در روز یکشنبه پس از عقب نشینی از مقاومت در ۲.۶۰ دلار، با بلاتکلیفی شدید بازار مواجه است. این فشار نزولی که با آن مواجه است احتمالاً تا هفته جدید کشیده خواهد شد. تجزیه و تحلیل فنی با استفاده از الگوهای نمودار و شاخص های با دقت انتخاب شده به کاهش ۱۵.۵۰ درصدی تا ۲.۰۰ دلار اشاره دارد. Terra و Thorchain در صدر ایردراپ Terra Phoenix قرار دارند Terra، یک اکوسیستم ارز دیجیتال که توسط LUNA پشتیبانی می‌شود، از تکمیل موفقیت‌آمیز ایردراپ Terra Phoenix خود خبر داد.

طبق آمار ایردراپ، Terra & Thorchain (در یک قرارداد) در صدر قرار گرفت و ۵۰.۵۰ درصد از توکن های اختصاص داده شده به آن را به خود اختصاص داد.Polygon با ۸۵۶۷۴ در جایگاه دوم قرار گرفت که ۲۰.۸ درصد از توکن های اختصاص داده شده شبکه را نشان می دهد. اتریوم با کسب ۶.۹۰ درصد از ۴,۸۷۷,۸۳۲ توکن اختصاص داده شده، چهار رتبه برتر را به خود اختصاص داد. Terra Phoenix airdrop برای توزیع مجدد ۱۹۵۰۴۹۰۹ توکن LUNA از Community Pool بین کاربرانی طراحی شده است که در طول Genesis تخصیص صحیح را دریافت نکرده اند.

از آنجایی که تیم توسعه Terra برای ترمیم تصویر آن پس از سقوط در ماه مه تلاش کرد، قیمت LUNA ممکن است از نقدینگی رو به رشد استفاده کند و افزایشی را به همراه داشته باشد. با این حال، چشم‌انداز فنی کلی نشان می‌دهد که ممکن است بهبودی صورت گیرد و باید منتظر بماند تا سرمایه‌گذاران حاشیه‌نشین با سطح قیمت پایین‌تری وارد بازار شوند. قیمت LUNA روند نزولی را تقویت می کند قیمت LUNA در SMA ۵۰ روزه (میانگین متحرک ساده در حال حرکت است، شکست بالای خط روند نزولی می‌تواند باعث شود که قیمت LUNA از روند نزولی پیش‌بینی‌شده اجتناب کند. با این وجود، حجم معاملات در مناطق پایین همراه با شرایط بازار نزولی به روند نزولی آن اشاره دارد که به زیر الگوی مثلث نزولی ادامه می‌یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *