روایت تلخ از فقر آب و خانومایی که سوژه عکاس شدن؛ تضاد عجیب با کلیشه هایی رایج

lwehrwrfh.png0124

در این مقاله عکس هایی جذاب از عکاس آفریقایی که با هدف نشان دادن فقر آب در اتیوپی خلق شده است را شاهد خواهید بود.

شایانیوز- یکی از عکاسان معروف آفریقایی به نام “آیدا مولونه” که دوران کودکی سختی رو گذروند، این روزها با خلق اثر هنری جالب و جذاب توجه بسیاری از هنردوستان رو به سمت خودش جلب کرد. او در آدیس آبابا متولد شد و دوران کودکیش رو با دوره گردی سپری کرد و به دلیل علاقه زیادی که به عکاسی داشت، به سختی وارد این حرفه شد و اکنون به عنوان یک متخصص حرفه ای در میان عکاسان دنیا به شمار میاد.

سازمان خیریه Water Aid که مدت ها به دنبال خلق اثری جاودان برای بیان فقر آب در اتیوپی بود، پس از آشنایی با آیدا از او خواست تا بخت خود رو در این زمینه بیازماید. این عکاس برجسته نیز پس از مدتی با عکس های جالب و بسیار شگفت انگیزی که با کمک زنان ساکن اتیوپی گرفته بود، به سازمان خیریه Water Aid اومد و تونست آثار خودش رو در جهان بار دیگر بر سر زبان ها بندازه.

او در مصاحبه ای که راجع به آثار خودش بود، بیان کرد: “قاره ما دارای لایه ها و زیبایی های بسیاری است. اما هیچگاه سوژه رسانه های ببین المللی قرار نگرفتیم و از این رو دشواری های زندگی مردم ما نیز در جهان بازتابی نخواهد داشت. هدف من از خلق چنین عکس هایی روایت داستانی جالب از دید خودم بود و دوست داشتم از کلیشه های عکاسان دیگر متفاوت باشم.”

afaww

anfjlkew

awlfhewhiuw

edrtetrte

eswgswfwe

ew;frwlkrfh

hregyeyhetyh

jsrfejgr

lwehrwrfh

rfytget5yge

sfskwaejgfjye

srggsgs

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *