روزهای عجیب برای رمزارزهایی مانند بیت کوین شیباو..

shibainu

آینده صنعت بازی های ویدیویی را می توان با بازی های Play to Earn (P2E) که بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده اند…

شایانیوز- آینده صنعت بازی های ویدیویی را می توان با بازی های Play to Earn (P2E) که بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده اند، شکل داد. درباره بازی های P2E و اینکه چرا آنها ممکن است مدل کسب و کار سنتی بازی را مختل کنند،اطلاعاتی داده شده است، با کاهش ۱.۴ درصدی ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به ۱ تریلیون دلار، توکن های اصلی عصر دوشنبه با هم ادغام شدند.ارزهای دیجیتال در روزی که S&P 500 و نزدک به ترتیب ۲.۱% و ۲.۵۵% سقوط کردند، با ثبات نسبی معامله شدند.

در زمان انتشار، معاملات آتی در منطقه سبز بودند. ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار OANDA گفت که ضعف روند بیت کوین با رکود مشاهده شده در سهام مطابقت ندارد.به طور معمول در روزی مانند امروز، درصد زیان بیت کوین به راحتی از نقطه ضعف شاخص S&P 500 فراتر می رود. ممکن است بیت‌کوین از سطح ۲۰۰۰۰ دلار دفاع کند، اما اگر ارزش پادشاه ارزها تا پیش از سخنرانی پاول رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم جکسون هول ادامه یابد، ممکن است حفظ این سطح دشوار باشد.» ترس از تورم با داده‌های مربوط به مخارج مصرف شخصی (PCE) در جامعه دوباره رایج شده است.

پیش از آن، سرمایه‌گذاران چشم‌انداز سالانه جکسون فدرال رزرو آمریکا را که قرار است از روز پنجشنبه آغاز شود، خواهند داشت. میعاد کسروی، تحلیلگر ZFX Trading گفت که نظر بر این است که “PCE در ژوئن به اوج خود برسد و داده های روز جمعه این را تایید خواهد کرد.” اگر درست باشد، برای دارایی های ریسکی مانند [بیت کوین] + سهام به طور قابل توجهی صعودی است.ازطرفی به گفته جاستین بنت، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که گاوهای بیت کوین در سطح ۲۰۸۰۰ دلار مبارزه کنند. از آنجایی که این سطح به سال ۲۰۱۵ باز می گردد، “گاوها با جان خود از آن دفاع خواهند کرد.”

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *