"روشنک عجمیان" بازیگر کوچه اقاقیا رو یادته؟ خانوم مدلینگ بالیوودی شده ساچمه ریزووون!

روشنک عجمیان بازیگر کوچه اقاقیا که حالا واسه یه گنگی شده تو فضای مجازی، چند وقت پیش از عکس آتلیه ای و اروپاییش رونمایی کرد!

شایانیوز- روشنک عجمیان از بازیگران و مجری های توانمند تلویزیونه که شاید این روزا چندان خبری ازش نباشه، ولی خانوم خانوما تو فضای مجازی حسابی مشغول فعالیت های خیرخواهانه و بعضی اوقات هم به رخ کشیدن تبلیغات آنچنانیه که البته این موضوع میون خیلی از بازیگران همچون روشنک عجمیان رواج داره. از اونجایی که خیلیا اخیرا زدن تو کار پول درآوردن از راه هایی غیر از حرفه اصلیشون، روشنک عجمیان هم زمانی که ازدواج کرد، تصمیم گرفت یه زندگی تازه ای رو شروع کنه و از حرفه اصلیش دوری کنه.

روشنک خانوم چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با تیپی متفاوت و آتلیه ای طور نشون میداد. خانوم مجری که تو این مدت ثابت کرده با چهره نچرال و جذابیت های ظاهریش چیزی از مدلای خفن کم نداره و هر طور که بتونه سعی میکنه تو خوشگل بودن از بقیه یک هیچ جلو باشه، این بار هم از استایل متفاوتش رونمایی کرد و یه جوری ژست گرفته خانوم خانوما که هم ملیح بودن خودش رو حفظ کرده و هم فیگور مدل طورش رو!

عکس-آتلیه-ای-روشنک-عجمیان

سادگی و نچرال بودن روشنک عجمیان که زده رو دست هر چی خفنه!

روشنک عجمیان از اون دسته بازیگراییه که برخلاف بسیاری از سلبریتیای حالایی هیچ علاقه ای از خودش برای اینکه بخواد بره سمت عمل های زیبایی نشون نداده و اونجوری که خودش در مصاحبه ای اعلام کرده، اصلا دوست نداره یک بازیگر عمل زیبایی رو چهره اش انجام بده و بخواد خودش رو با اون چیزی که در واقعیت هست متفاوت کنه.

چرا که او یک بازیگره و نه یک مدل و تغییر ندادن چهره او باعث میشه که بتونه همواره نقش های مختلف رو به بهترین شکل ممکن بازی کنه. به همین خاطر هم هست که روشنک خانوم همیشه از حواشی دور بوده و اصلا سمت انجام پروتزای آنچنانی نرفته و در ساده ترین و نچرال ترین حالت خودشه.

scontent-lga3-1.cdninstagram.com-60672147521521220

TQ3ZDgzNzZkO

وقتی روشنک عجمیان با فیگورای اونور آبیش شد مدلینگ اروپایی!

روشنک خانوم این اواخر حسابی زده تو کار تیپ و استایلای پر ریزون و یه جوری داره کل فضای مجازی رو پر میکنه از جیگول بازی خودش تو آتلیه های مختلف که حد و حصر نداره. این بازیگر و مجری خوش چهره که شاید کسی فکرش رو نمیکرد بتونه اینقدر خوب و ژَذاب تو استایلای متفاوت ظاهر شه.

البته که خانوم خانوما در هر زمینه ای یکِ بین الملله و واسه همین هم هست که همسر گرامیشتو یه نگاه یه دل نه صد دل عاشقش شد و واسه اینکه بتونه نظرش رو جلب کنه، سی بار به یکی از نمایش های تئاترش رفت!

roshanakajamian-photokade-4

171824_729

223234_967

یکم بیشتر با روشنک عجمیان آشنا شی بَدک نیستااااا!

روشنک عجمیان بازیگر و مجری خبره و محبوب تلویزیون متولد ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۵۵ در شهر تهرانه. این سلبریتی مردمی و دوست داشتنی دارای مدرک لیسانس در رشته بازیگری و فوق لیسانس در رشته کارگردانیه و فعالیت حرفه ای خودش رو از سال ۱۳۷۲ آغاز کرد. روشنک خانوم اولین بار با بازی در سریال کوچه اقاقیا تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و پس از اون در سریال جایزه بزرگ به نقش آفرینی پرداخت.

البته پس از این تجربه ها هم در چندین و چند مسابقه تلویزیونی به مجری گری پرداخت و همین امر باعث شد که بیش از پیش دیده شه. او پس از کوچه اقاقیا با همسرش مهریار محمدی آشنا شد و اکنون دارای یک فرزند دختر به نام اروشاست!

fwr

IMG_3242



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714912900 2020420

شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵

در این پست شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *