رونالدو به پول ما دقیقه ۱۸ میلیون از سعودی ها پول می گیرد!

کریس رونالدو با النصر عربستان قرارداد امضا کرد آنهم با یک دستمزد نجومی؛ او در دو سال آینده به پول ما هر دقیقه ۱۸ میلیون از سعودی ها میگیرد

شایانیوز- سرانجام همچنان که پیش از این هم اعلام شد کریستیانو رونالدو با النصر به توافق نهایی دست پیدا کرد و رسما قرارداد امضا کرد.

رونالدو که قراردادش را با منچستر یونایتد فسخ کرد تصمیم گرفت که راهی لیگ عربستان شود تا پیراهن النصر را برتن کند.

این بازیکن پرتغالی این گونه به عقد قرارداد با النصر واکنش نشان داد: برای تجربه جدید خود در یک کشور متفاوت شور و شوق دارم. بی صبرانه در انتظار آشنایی با هم تیمی‌های جدید خود هستم. باهم برای کسب موفقیت‌های بیشتر تلاش خواهیم کرد.

اما احتمالاً بخش زیادی از هیجان و انگیزه رونالدو برای سفر به عربستان بحث مالی و دستمزد شگفت انگیزی است که از این باشگاه سعودی دریافت خواهد کرد. او سالانه ۲۰۰ میلیون یورو از النصری ها پول خواهد گرفت که میشه به عبارتی ماهی ۱۶.۶۷ میلیون یورو (حدود ۷۵۰ میلیارد تومان) هفته ای ۳.۸ میلیون یورو (۱۷۱ میلیارد تومان) و روزی ۵۵۵.۵۵۵ هزار یورو و ساعت ۲۳.۱۵ هزار یورو و دقیقه ای ۳۸۶ یورو (۱۷ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان) و در نهایت رونالدو در دو سال آینده به ازای هر ثانبه ۶.۵ یورو که به پول ما می شود ۲۹۲ هزار ۵۰۰ تومان دستمزد می گیرد!

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *