رونالدو راهی عربستان می شود؟

طبق ادعای سی بی اس، باشگاه النصر عربستان حاضر است برای جذب رونالدو ۲۵۰ میلیون یورو هزینه کند.

کریستیانو رونالدو در تابستان گذشته قصد جدایی از منچستریونایتد را داشت ولی با مخالفت باشگاه انگلیسی ماندنی شد و اوضاع نیز کاملا به ضرر او پیش رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رونالدو با تصمیم اریک تن‌هاخ بیشتر نیمکت‌نشین بود و در نهایت او با یک مصاحبه جنجالی به نوعی باشگاه را مجبور به قطع همکاری کرد. حرف های جنحالی رونالدو علیه منچستریونایتد در مصاحبه با پیرس مورگان باعث شد تا دو طرف برای قطع همکاری به توافق برسند و رونالدو حالا به دنبال مقصدی دیگر برای خود است.

kctl45mfwAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

طبق ادعای شبکه سی بی اس، فوق ستاره پرتغالی که فعلا همه تمرکزش روی جام جهانی است، اخیرا پیشنهادی وسوسه کننده از النصر عربستان دریافت کرده است. النصر حاضر است برای سه فصل به رونالدو ۲۵۰ میلیون یورو پرداخت کند. رونالدو در واقع سالانه ۸۳ میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت. النصر تابستان حاضر بود برای دو سال به رونالدو ۲۵۰ میلیون یورو پرداخت کند و پیشنهاد جدید این تیم کمتر از شش ماه پیش است. هزینه نهایی انتقال رونالدو در تابستان به ۳۰۰ میلیون یورو می رسید چرا که النصر ۳۰ میلیون یورو باید به یونایتد پرداخت می کرد و ۲۰ میلیون یورو نیز به مدیر برنامه های رونالدو می رسید. 

e1enkd2c

با این وجود به نظر نمی رسد رونالدو پیشنهاد جدید النصر را نیز قبول کند چرا که به دنبال بازی در سطح اول فوتبال اروپاست.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *