تیتر خبرها

روند وحشیانه گاوهای بیت کوین بیانگر چیست؟

پیش بینی قیمت بیت کوین با افزایش ۱۰ درصدی بیت کوین در یک هفته – بازار صعودی جدید شروع می شود؟

شایانیوز- قیمت بیت کوین تنها در یک هفته به میزان قابل توجهی ۱۰ درصد افزایش یافته است و این امر باعث ایجاد خوش بینی و گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه ممکن است بازار صعودی تازه ای در افق باشد، افزایش یافته است. ارزش بیت کوین طی چند روز گذشته رو به افزایش بوده و از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون بیش از ۸۰ درصد ارزش آن افزایش یافته است.

در همین حال، اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ، افزایش ارزش خود را تجربه کرد و برای اولین بار در نزدیک به یک سال گذشته به بالای ۲۱۰۰ دلار رسید، عمدتاً پس از ارتقاء به یک شبکه اثبات سهام در شانگهای.

این افزایش ها را می توان به افزایش احتمال موضع کمتر تهاجمی فدرال رزرو نسبت داد. شایان ذکر است که فدرال رزرو احتمالاً افزایش نرخ بهره را برای مهار تورم متوقف خواهد کرد و این تصمیم عمدتاً ناشی از نگرانی در مورد اقتصاد ایالات متحده است که در معرض خطرات اعتباری و ترس از رکود است. بنابراین، انتظار می‌رود که فدرال رزرو در نرخ‌های سیاست آتی خود که یکی از عوامل کلیدی منجر به صعود بیت‌کوین می‌شود، کمتر تهاجمی باشد.

علاوه بر این، افزایش قیمت بیت کوین با بی ثباتی مداوم در بخش بانکداری ایالات متحده تقویت شد، که اهمیت مالی غیرمتمرکز را برجسته کرده است، جایی که مردم می توانند بر پول خود بدون دخالت بانک ها کنترل داشته باشند. بنابراین، احتمالاً سرمایه‌گذاران بیشتری بیت‌کوین را انتخاب خواهند کرد زیرا خارج از سیستم‌های بانکداری سنتی عمل می‌کند.

در طول جلسه معاملاتی ایالات متحده، قیمت بیت کوین یک اصلاح نزولی جزئی را تجربه کرد و از ۳۱۰۰۰ دلار به ۳۰۲۰۰ دلار سقوط کرد. در نمودار ۲ ساعته، جفت BTC/USD یک اصلاح فیبوناچی ۶۱.۸ درصدی را در سطح ۳۰۲۲۵ دلار تکمیل کرد. اگر کندل ها بالاتر از این سطح بسته شوند، به طور بالقوه می تواند قیمت بیت کوین را به سطوح مقاومت فوری ۳۰۵۰۰ یا ۳۰۹۰۰ دلار برساند.

btc___media_library_original_1721_920

در همان نمودار ۲ ساعته، پشتیبانی فوری BTC/USD 30,225 دلار است و شکستن به زیر این سطح ممکن است منجر به فروش بیشتر به ۲۹,۹۹۰ دلار یا ۲۹,۷۵۰ دلار شود.

هر دو اندیکاتور RSI و MACD در حال ورود به منطقه فروش هستند، اما اصلاح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی می تواند باعث خرید بالای ۳۰۲۰۰ دلار شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *