تیتر خبرها

رونمایی امیر تتلو از نامبروانای زندگیش؛ با قلابی طلایی چه نااافرم فیگور میاد!

امیر تتلو همچنان با موسیقی قهر کرده و گویا قرار هم نیست به این زودی ها کار هنری انجام بده در عوض او سخت با تتوآرتیست هاش مشغوله!

شایانیوز- امیر تتلو حدود دو ماهی می شود که از موسیقی و آهنگ فاصله گرفته و هیچ کاری در این زمینه انجام نمیده. برخی از اعضای گروه و تیم امیر صحبت های کردند که نشون از این موضوع میده که امیر تتلو با هواداراش قهر کرده و معتده که اونجوری که شایسته اوست هوادارا هواش رو ندارن به خاطر همین فعلاً قصد نداره تو زمینه هنر و موسیقی کار خاصی انجام بده.

خود امیر تتلو هم با گلایه از هواداراش تو صفحه شخصی خودش نوشت: عجیبه !! مردم یه مسی که چهار تا پاس داده روی سرشون میذارن بعد ما هرکی بهمون میرسه میگه چرا فکر میکنی تو هرچی میگی درسته؟! چرا؟ من دیگه چه کار باید کنم؟ پرواز کنم؟ میکنم امّا اینجا پرواز هم بکنی میگن علیلهِ!

تتلو بلافاصله بعد از این گلایه ها عکس جالبی از خودش با کاپ جعلی جام جهانی منتشر کرد برای کپشن اون نوشت: سالهاس تمرین کردم حتی جام بالای سر بُردنو  امّا قرار نیست همه، همه چیزو بدونن ! تا وقتی بازی شروع نشده بذار فکر کنن احمقی….

unnamed

وقتی تتلو از خونوادش رونمایی می کنه!

امیر تتلو تو این دو سه ماه اخیر از همه بیشتر با تتو آرتیست های خانومش بوده و هر روز تقریباً ۷-۸ ساعت بدنش رو می سپرد به دست اون ها تا با سوزن سوزن زدن رو بدنش طرح و رنگ تازه بکشن. تا همین چند روز پیش تموم کارهای تتو امیر تتلو رو ماری و تیانا دو تتوآرتیست اهل ترکیه انجام می دادن و امیر تتلو هم از اونا به شدت راضی بود حالا اما گویا یه دختر ایرانی هم به تیم تتوآرتیست های امیر اضافه شده که اسمش فرانکه و تتلواون رو با اختلاف بهترین آرتیست خانم ایرانیمعرفی کرده. گویا ایشون قراره بخش انتهایی تتوهای امیر که درآوردن و کشیدن دوتا چشم روی سر امیر تتلو است رو طراحی و تتو کنه.

حالا امیر تتلو یه عکسی از سه خانوم تتو آرتیستش منتشر کرده و اون هارو اعضای خانواده اش معرفی کرده و گفته که شما بهترین هستید.

photo_5870649664733297483_y

وقتی تتلو خودش رو اسوه انسان سازی معرفی می کنه!

امیر تتلو همواره خودش رو خیلی دست بالا می دونه و معتقده که یک انسان کامل هست و بهترینه و بهترین هارو هم می سازه. او در ادمه پست های عجیبش متنی بلند منتشر کرد و نوشت: عجیبه بچه هایی که پیش من بودن یا من تربیتشون کردم بهترین بدن هارو دارن. بهترین تتو هارو دارن. همه گیاهخوار و ورزشکارو هنرمندن. حتی اونایی که یک روز یا چند هفته یا چند ماه پیش من بودن سالها جوون شدن . همه سبک درست زندگی و فاصله ی ایمنی و حتی طرز نگاه کردن و تخلیه ی بارمنفی رو یاد گرفتن.

درامرِ من خانم می می از صد تا پسر قویتر، زیباتر و جذاب تر و بهتره با اینکه درام یه ساز سنگین و مردونه است. خودم همه ی رکوردهارو تو همه سبکهای موسیقی زدم!! نوازنده ساکسیفونِ من وقتی ساز میزنه مو به تن همه سیخ میشه و با اینکه ساسکیفون ریه ی قوی میخواد و ساز سنگینیه ایشون به راحتی ساعتها اجرا میکنه با بهترین بداهه نوازی ها یه گروه موسیقی رو زنده میکنه

ta

تیانا تتو آرتیستِ من جزو بهترین تتو آرتیستها در دنیاس و تو هر سبکی بهترین تتو رو اجرا میکنه و میتونه یه تتوی کاملا مرده و داغون رو به یه تتوی جذاب و زنده رنگی کنه!! همه شون وِگَن، ورزشکار، تمیز و جوان. خانوم اِگه نوازنده ی ویالون سِلِ من سازیو که هر کسی دنبالش نمیره رو و حمل نقلش حتی برای یه مرد هم سخته سالاها به دوش کشیده و استاد و مدرس ویالون سِل هستش.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *