روژان آریامنش تو خوش رکابو یادته؟ با فِیس خودش خالی خالی حال نمیکنه ولی خیلی نایسه!

روژان آریامنش بازیگر قدیمی اما نه چندان مشهور ایرانی که وقتی بچه بود بازی میکرد و حالا با تصاویر جذاب اینستاگرامیش مورد توجه قرار میگیره.

شایانیوز- بازیگرا کلا به چند دسته تقسیم میشم! یکی اونهایی که به مانند ترلان پروانه و یا مهراوه شریفی نیا از همون بچگی اومدن تو کار و همچنان هم بازیگری مشهور هستن، دومی چهره هایی که تقریبا از جَوونی میان تو این عرصه تا هر زمان که بخوان که خب این دسته معقول ترن و اکثریت رو تشکیل دادن، سومی ها کسانی هستند که تو بچگی بازی کردن ولی از یه جایی به بعد بیخیال شدن و الانم که بزرگ شدن و فیسشون تغییر کرده شاید چندان شناخته شده نباشن. روژان آریامنش از اون سومی هاست که خب تو بچگیش فیلم و سریال ازش دیده شده و اتفاقا جزو کارای پر بیننده هم بودن اما انگاری خانوم خانوما حالا یا به خواست خودش و یا خواست خونوادش بیخیال بازی و بازیگری شده. حالا روژان آریامنش دختری جَوون و جذابه که شاید اگه از کنار خیلی از مردم عادی رد بشه کسی نشناستش چرا که شهرتی در بزرگسالی پیدا نکرده! روژان آریا منش در فیلم “عاشقانه” آبجی بزرگه ترلان پروانه بود که اگه همچون پروانه خانوم راهش رو ادامه میداد قطع به یقین رقابت سنگینی با وی داشت و حالا هر دو از جذابای سینما بودن.

unknown_130165967_229531231855926_5240511753011485786_n

وقتی روژان آریا منش واسه یه دابسمش هِییی با خودش ور میره!

روژان بانو این روزا مثل خیلی از دخترای قرتی و شاد میگرده و با توجه به اینکه بچگیش هم موهایی فرفری داشت، حالا همون فِرا تبدیل شدن به فرفری های بلوندی که چهره خانوم بازیگر رو باحال تر کردن. روژان آریامنش در صفحه اینستاگرامش خیلی فعاله اما اصلا این مدلی نیست که مثلا مثل ترلان پروانه به دنبال دوربین حرفه ای و فلان میکاپ و بیسار لباس بگرده، بلکه همچون کاربران عادی در هر کجا که باشه و بخواد عکس بگیره گوشی رو در میاره و تمااام.

در ادامه ابتدا ویدویی از این بازیگر جوانمون مشاهده می کنید که نشون میده اهل دابسمش بازیم هست و در حالی که میخواد ماشین سانروف دار رو نشون بده فیس جذابش رو با چاشنی فیلتر اینستاگرامی نشون میده و هیییی با خودش ور میره!

وقتی روژان آریامنش با فِیس خودش خالی خالی حال نمیکنه!

اما از بدیای روژان خانوم اینه که بدجوری معتاد به فیلترای اینستاس به حدی که کمتر تصویری تو پیجش پیدا میشه که با دوربین اصلی گرفته باشه! البته که این موضوع در ایرانمون و حتی میون خانومای خارجی خیلی باب شده تا جایی که اعتماد به نفس رو از خیلیا گرفته و برخی با وجود عمل زیبایی و آرایش در نهایت اگه فیلتر نباشه عکس نمیگیرن!

روژان آریا منش به شدددت از این ترفند استفاده می کنه که بیشتر هم با نظرات خوب کاربرانش همراه میشه در حالی که ظاهرا اونها براشون این موارد مهم نیست، روژان بانو چندان با فیس خودش خالی خالی حال نمیکنه!

Capture

Capture

Capture

وقتی روژان آریامنش کنار استاد شجریان موسیقی یاد میگیره!

روژان آریامنش به جز بزیگری دستی هم بر آتش هنر موسیقی دارد. وی به دلیل شغل پدرش که تدریس گیتار بود، از دوران بچگی با موسیقی آشناییت داشت به طوری که در سن ۵ سالگی کلاس سولفژ رو زیر نظر استاد پور ناصر گذروند و همچنین تعدادی کنسرت در فرهنگسرای نیاوران هم اجرا کرده.

خانوم خانوما همچنین نواختن پیانو رو در ۸ سالگی شروع کرد و یکسال بعد زیر نظر استادش فریبا داوودی که از شاگردان محمد رضا شجریان بود، آواز سنتی رو فرا گرفت و بعد از مهاجرت مربیش، آموختن آواز سنتی رو زیر نظر مریم خان ادامه داد! روژان آریامنش در سن ۱۰ سالگی به تشویق بابا جان به یادگیری تمبک مشغول شد که اونهم نزد استادش لیلا حکیمه الهی فرا گرفته یاد گرفت.

Biography-of-Roujan-Aryanamesh-9

بیوگرافی روژان آرایامنش

روژان آریامنش متولد ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۵ در تهران است. این بازیگر جوان تا قبل از ۱۷ سالگی و پیش از رفتن به دانشگاه، همچنان بازیگری برایش اهمیت داشت و به ایفای نقش هایی در تلویزیون و سینما می پرداخت، اما بعد از شروع کلاس هایش در دانشگاه، همه تمرکز خود را بر روی درس خواندن قرار داده است.

unknown_69907595_729956947473249_1114107503140012859_n

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *