رکورد شکنی ماتئو لاهوز در بازی آرژانتین – هلند؛ باران کارت!

ماتئو لاهوز اسپانیایی داور بازی آرژانتین و هلند رکورد عجیبی را از خودش در تاریخ جام جهانی به جا گذاشت.

در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی آرژانتین و هلند به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را تیم ملی آرژانتین در ضربات پنالتی به سود خود به پایان برد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ این بازی با قضاوت ماتئو لاهوز، داور سرشناس اسپانیایی برگزار شد. ماتئو لاهوز در این بازی از کارت زرد خود خیلی زیاد استفاده کرد. به نظر می رسد که سبک او برای کنترل بازیکنان در این بازی استفاده زیاد از کارت زرد بوده است.

ماتئو لاهوز در این بازی ۱۵ کارت زرد داد که رکورد تاریخ جام جهانی در یک بازی است. او در طول ۱۲۰ دقیقه بازی، ۴۳ بار اعلام خطا کرد و ۱۳ کارت زرد نشان داد. لاهوز در ضربات پنالتی پایان بازی هم ۲ کارت زرد دیگر نشان داد تا رکورد ویژه ای به نام خود ثبت کند.

البته این ۱۵ کارت زرد فقط به بازیکنان درون زمین و یا بازیکنان نیمکت نشینی بوده که بعدا وارد زمین شده اند، چرا که او در مجموع ۱۹ کارت زرد داد که دو تا به مربی های آرژانتین (اسکالونی و ساموئل) و دو کارت زرد پس از سوت پایان بازی (لانگ و دومفریس) داده است.

لاهوز یک بار از دنیای داوری خداحافظی کرده بود اما دوباره برگشت و به نظر می رسد که در حال قضاوت آخرین جام جهانی خود است. او بازی ایران و آمریکا در همین جام جهانی را هم سوت زد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *