رکورد عجیب یحیی در نقل و انتقالات!

یحیی

گل محمدی در دو فصل و نیم حضورش در باشگاه پرسپولیس، ۲۳ بازیکن جذب کرده است.

فرقی ندارد چه کسی در جایگاه حمایت یا نقد یک مربی یا بازیکن باشد، هر کسی به آمار مراجعه کند، آمار حقایق را به او می گوید. چرا که آمار همواره راهگشای عملکرد اجرایی افراد است. آمار نقل و انتقالاتی او نشان می دهد که یحیی گل محمدی طی دو و نیم فصل حضور در پرسپولیس از نظر جذب بازیکن عملکرد درخشانی نداشته اشت. آمار می گوید یحیی گل محمدی بد خرید می کند.

 به گزارش «شایانیوز» وبه نقل از طرفداری؛ نگاهی به آمار بازیکنانی که طی دو فصل و نیم اخیر در نقل و انتقالات راهی پرسپولیس شده اند نشان می دهد گل‌محمدی از زمان بازگشت به نیمکت پرسپولیس به عنوان سرمربی، تا به آغار فصل جدید نقل و انتقالات، ۲۳ بازیکن را به خدمت گرفته است.

او که در نیم‌فصل لیگ نوزدهم جانشین گابریل کالدرون شد، اولین خریدهای تیمش را به دو خارجی نام‌ آشنا اختصاص داد. استوکس و اوساگونا که نه تنها نتوانستند گره تاکتیکی این مربی را باز کنند بلکه در مجموع هیچ کمک فنی نیز به تیم گل‌محمدی نکردند.

در نهایت استوکس با شروع کرونا از ایران رفت و اوساگونا هم در پایان فصل در لیست مازاد گل‌محمدی قرار گرفت تا پرسپولیس را ترک کند. در ادامه و در آغاز لیگ بیستم، ۹ بازیکن با صلاحدید گل‌محمدی به پرسپولیس اضافه شدند که از بین آن ها، تنها میلاد سرلک و احسان پهلوان با پیشنهاد تمدید از سوی گل‌محمدی روبرو شدند. البته پهلوان از پرسپولیس جدا شد تا از لیگ نوزدهم فقط میلاد سرلک در پرسپولیس برای فصل بعد بماند.

در لیگ بیستم نیز پرسپولیس در نقل و انتقالات حضور فعالی داشت و در نیم فصل نیز شهریار مغاناو را جذب کرد که کمک حال این تیم در کسب عنوان قهرمانی پنجم شد. هرچند که درنهایت نیز مغانلو راهی سپاهان شد. از نقل و انتقالات فصل بیستم، تنها مهدی ترابی و فرشاد فرجی همچنان در پرسپولیس حضور دارند.

پرسپولیس در آغاز فصل گذشته نیز ۷ بازیکن جدید را به خدمت گرفت که از بین این ۷ نفر فقط علی نعمتی و حامد پاکدل برای فصل بعد مد نظر یحیی هستند و بقیه با توجه به این که پیشنهادی برای تمدید دریافت نکرده اند می توان گفت در لیست مازاد گل‌محمدی قرار دارند. یحیی حتی در نیم‌فصل هم احمد گوهری و رامین رضاییان را جذب کرد که حالا رامین را در لیست مازاد قرار داده است.

با یک حساب سرانگشتی می توان دریافت که از مجموع ۲۳ بازیکنی که گل محمدی در این دو فصل و نیم جذب کرده، تنها ۶ بازیکن در لیگ ۲۲ پرسپولیس را همراهی خواهند کرد تا مشخص شود پرسپولیس تا چه اندازه از نظر بازیکن دچار تغییر و تحول شده است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715851054 2025650

معرفی انواع دستگیره درب: از دستگیره درب ورودی تا قفل هوشمند

در این پست معرفی انواع دستگیره درب: از دستگیره درب ورودی تا قفل هوشمند را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *