تیتر خبرها

زنِ احمد مهرانفر با فیس اروپاییش شده خوشگلِ خاورمیانه؛ لباتو چرا قیر مالیدی؟!

مونا فائزپور زنِ احمد مهرانفر که یه مدلینگ خفن به حساب میاد جدیدا از استایلای جینگول مستونش تو فضای مجازی اونم وقتی تو ماشینه رونمایی کرد!

شایانیوز- احمد مهرانفر از بازیگران محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که خیلی از ایرانیا او رو به عنوان ارسطو در سریال پایتخت میشیناسن و با همین اسم هم ازش یاد میکنن. احمد مهرانفر چند سالی میشه که با یکی از مدلینگ های خفن در حوزه شال و روسری و همچنین میکاپای رنگ و وارنگ ازدواج کرده و زندگی عشقولانه اش رو خیلی سریع تر از آنچه که باید تو فضای مجازی وایرال کرد. تو این شرایط زنِ احمد مهرانفر هم تغییر کاربری داده و حالا دیگه به جای مدلینگی سعی داره تو فضای مجازی به عنوان یک بلاگر فعالیت کنه.

مونا فائزپور، زنِ احمد مهرانفر از اون دسته بلاگراییه که ابتدا با مدلینگی آغاز کرد و به دلیل اینکه چهره خیلی مطلوب و دوست داشتنی داشت، پس از ازدواج با احمد مهرانفر رفت تو فاز بلاگری و یهو با کلی هم طرفدار روبه رو شد. از اونجایی که مونا خانوم خیلی تو خفن بازی اونم وقتی که تو ماشینشه حرف اولو میزنه، کاربران فضای مجازی کلی کنجکاو میشن در این که چرا خانوم بلاگر فقط دوست داره تو ماشینش از خودش عکس بذاره و مگه خارج از ماشین چه اشکالی داره. البته مونا خانوم همیشه هم تک و تنها عکس نمیذاره و بعضی اوقات از دوستاش هم میخواد که رو صندلی شاگرد بشینن و فازپرونی کنن که از یکنواختی دربیاد!

oo

yh

زنِ احمد مهرانفر یه مدلینگ خفن و نچراله ما خبر نداشتیم!

شاید حالا کنجکاو شده باشین که بدونین مونا خانوم موقعی که تو فضای مجازی به عنوان مدلینگ کار میکرد چه فوتوهای جینگول مستونی از خودش میذاشت که حالا دیگه قیدشون رو زده؟! خب باید در جواب بگیم که خانوم خانوما به قدری تو این کار حرفه ای بود که حد و حصر نداره.

البته این آخریا یکم هم به عنوان مدلینگ در زمینه میکاپ کار میکنه که واقعا ژَذابیت های نچرال طورش رو به رخ میکشه. درواقع نکته خیلی مثبتی که درباره زنِ احمد مهرانفر در مقایسه به همسران دیگر بازیگرا وجود داره اینه که اصلا تو کار عملای زیبایی و این حرفا نیست و همواره سعی کرده در اوج نچرال بودن از خودش رونمایی کنه. شاید هم واسه همین بوده که با وجود ۱۴ سال اختلاف سنی احمد مهرانفر تصمیم به ازدواج با مونا خانوم گرفته. حالا بیاین چند نمونه اش رو ببینین…

iiy

905227639-parsnaz-com

451876698-parsnaz-com

وقتی زنِ احمد مهرانفر از عاشقانه هاش رونمایی میکنه!

تعداد زیادی از همسران بازیگرا هستن که تو فضای مجازی به طرق مختلف دوست دارن اسم خودشون رو مطرح کنن و سر زبونا بندازن. در این میون بعضی ها فقط به دنبال مطرح شدن و به رخ کشید خوشبختیشون هستن که این کارو با عکس گذاشتنای راه و بیراهشون نشون میدن.

بعضی ها هم مثل زنِ احمد مهرانفر یا همون مونا خانوم خیلی ملایم و یواش از زندگی خیلی خوب و بر وفق مرادی که دارن رونمایی میکنن. به عنوان مثال مونا فائزپور چند وقت پیش عکسی از خودش به همراه همسرش منتشر کرد که او رو در آتلیه ای که برای روز عروسیش رفته بود نشون میداد. خانوم خانوما گویا به ناگه یاد رخ نمودن با میکاپ جینگیل عروسیش افتاده و با عکسای خفنش همه مدلا رو کشوند جاده خاکی!

احمد+مهرانفر

fs

ژستای شیکول میکول زنِ احمد مهرانفر که اینستا رو پوکوند!

احمد مهرانفر از اون دسته بازیگرانیه که اصلا علاقه ای به عکس گرفتن و ژستای خفن مثل گلزار نداره و قبل از ازدواجش هم چندان عکسی از خودش نبود تو پیج اینستا. تا اینکه با مونا فائزپور ازدواج کرد و به طور کامل از این رو به اون رو شد و حالا ژست میگیره که فقط بیا و ببین.

البته در این زمینه همواره میگن تاثیر همسر روی بازیگرای آقایون خیلی زیاده و کمتر کسیه که از بعد از ازدواجش تغییرات عجیب و غریب نکرده باشه، ولی دیگه احمد مهرانفر ته همه تغییراته! حالا بیاین یه چند تا از ژستای خفن و خاصی که آقای مهرانفر با خانوم جانش گرفته ببینین تا به اصل موضوع پی ببریم.

yt

احمد+مهرانفروهمسرش

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *