"زنِ علیرضا نیکبخت" با یه لحن عجیب و ظریف جنساشو کرد تو پاچه فالوورا؛ چه تریپی زده!

alireza nikbakht shayanews

همسر علیرضا نیکبخت که مدتی بود هم پیدا شده بود حالا با آنلاین شاپ خودش اومده و قراره کلی های کپی جذاب به فروش برسونه!

شایانیوز- علیرضا نیکبخت از بازیکنای سابق فوتباله که البته هم در تیپ آبی ها و هم در قرمز ها بازی کرده و نمیشه بهش گفت استقلالی هستی یا پرسپولیس بلکه تیم ملیه!! علیرضا نیکبخت حالا تبدیل به یکی از چهره های حاشیه داری شده که البته این روحیه حاشیه دوستیش از همون قدیم الایام بوده اما حالا همسری اختیار کرده که کپی برابر اصل خودشه و علاقه بسیاری به جنجال و دیده شدن داره. البته که علیرضا نیکبخت همانند همه آقایون چیتان پیتان های زنانه نداره اما خانومش تا دلت بخواااد داره!

حالا شاید بگین اینا چیه که میگی! خب موارد گفته شده به این دلیل بود که این روزا خیلی از آقایون فوتبالیست همانند مهدی قائدی و سپهر حیدری و حسین ماهینی و البته علیرضا نیکبخت کار خودشون رو میکنن و همانند یک آقا رفتار دارند و از فوتبال و مشغله هاشون منتشر میکنن اما از اون طرف همسرانشون زدن تو کار رقابت های عجیب که تصاویر نامتعارف از خود منتشر کنند و جذب فالوور کنند.

mona_hp_nikbakht_22_1646785941_3

خانومیا آقایون فوتبالیست چه فشن شویی راه انداختن!

شاید فکر کنید این موارد تاثیری نداره اما باید بدونید که همسران این فوتبالیست ها هر کدوم پیج هایی با فالوور بالا دارند که تبلیغات میگیرند و خب پول خوبی هم در میارن. اما اگه بخوایم از بعدی دیگر به این موارد نگاه کنیم باید مثلا آرام جوینده همسر سپهر حیدری الفاظی بسیااار نادرست و ناجور از کاربرن میشنوده و از اون بدتر اگر نگاهی به کامنت پست های خود آقای حیدری بی اندازید با حجم بالایی از کلمات زشت و زننده از سوی کاربران مواجه خواهید شد!

حالا از اوشون بیایم بیرون و برسیم به ایشون یاد بگیم که همسر علیرضا نیکبخت نیز در راستای جذب فالوور تلاش بسیاری داره و حتی به تازگی برای جلب توجه و البته تقلید از ترفند آرام جوینده اومد و پیجش رو بست تا برای دیدن پیجش فالو کنن!

mona_onlineshoppp_1662661845

شغل جدید مونا نیکبخت و تقلید از زن سپهر!

حالا مونا نیکبخت همسر علیرضا نیکبخت اومده و همانند خیلی از خانوما که دست به کار شدن، آنلاین شاپی با نام خود زده و قراره در این صفحه و کار، کیف هایی رو به فروش برسونه که فیک برند های معتبر هستند و با قیمت خوب و کیفیت خوب می باشند!

البته اینها توضیحات خانوم خانوما می باشد که به تازگی در ویدیویی منتشر شده گفته اند. در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

علیرضا نیکبخت گول زن اولشو خورد!

حالا از مونا نیکبخت بگذریم و برسیم به فوتبالیست پیشکسوتمون باید بگیم که علیرضا خان در یکی از مصاحبه هاش پرده از راز زندگیش برداشت و گفت که قبلا با خانومی از طریق فیس بوک آشنا شد و تصمیم به ازدواج با او گرفت. آقای واحدی بیان کرد که در طی مدت کوتاهی تمام خانه و ماشین و هر چه داشت رو به اسم خانومش زده و بعد از گدشت زمان اندک از او جدا شد.

براساس گفته علیرضا نیکبخت تماما زندگی او بخاطر تصمیم اشتباهی بر باد رفت و این موضوع تجربه بزرگی برای این فوتبالیست شد. ولی انصافا آقای نیکبخت قدیما چی بوده و حالا چیییی شده!

y

دارندگی و برازندگی یا نبود اعتماد به نفس؟!

اما مونا نیکبخت همسر آقای فوتبالیست چهره ای بسیااار عمل کرده دارند به طوری که کاملا کوبیده و از نو ساخته اند! البته که شاید بگین دارندگی و برازندگی! اما خب برازندگی مفهومش فرق داره با نداشتن اعتماد به نفس و کلی جراحی و پروتز و دور شدن از چهره اصلی و در نهایت با دو کیلو آرایش کار رو تموم کردن!

مونا نیکبخت در ماشین لوکس همسر جان هر گاه میشینن در طول مسیر با آهنگ ویدیوهایی میگیرن که همه شبیه به هم هستند و تنها لباس خانوم و آقا تغییر کرده. جالب اینجاست که این موارد همگی پست هم میشن با کلی لایک و کامنت که البته برمیگرده به هوش اون شخصی که با استفاده از لاکچری بازی و عاشقانه های دونفره جذب فالوور میکنن و پول در میارن. در ادامه ویدیویی مشاهده می کنید که کاربری نظری جالب داده بود. او نوشت:

از مایکل جکسون بیشتر عمل زیبایی کرده. آخه این چه قیافه ایه واسه خودت درست کردی؟ همش عمل 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714487796 2017892

ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟

در این پست ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟ را در اختیارتان قرار داده ایم. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *