زوج جذاب برای سرمربیگری برزیل؛ کالتو در کنار کاکا

کاکا قرار است در آینده، مدیر تیم ملی برزیل در کنار کارلو آنچلوتی باشد.

خبر توافق کارلو آنچلوتی با فدراسیون فوتبال برزیل برای سپردن سکان هدایت سلسائو به پرافتخارترین سرمربی اروپا، اگرچه توسط طرفین تکذیب شد اما کمتر کسی در قطعیت آن شک دارد و به زودی، کارلتو را روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی برزیل تا پایان جام‌جهانی ۲۰۲۶ خواهیم دید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰؛ برزیل که وداع تلخی با جام‌جهانی ۲۰۲۲ داشت، پس از ۶ سال با تیته خداحافظی کرد و درحالی که نام‌هایی نظیر زیدان برای جانشینی او به گوش می‌رسید، مدیران فدراسیون فوتبال برزیل با کارلو آنچلوتی به توافق رسیدند. ظاهراً به‌زودی قرارداد غیر رسمی هم میان مدیربرنامه‌های کارلتو با این فدراسیون بسته خواهد شد تا همه‌چیز مهیای ورود سرمربی پرافتخار ایتالیایی به سرزمین قهوه باشد. به گزارش رسانه‌های برزیلی در پایان فصل کارلتو به نیمکت سلسائو خواهد رسید و درحالی که اولین تورنمنت رسمی را در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ پیش رو خواهد داشت، قرار است ریکاردو کاکا، شاگردش در روزهای نه چندان دور فوتبال اروپا، به‌عنوان مدیر فنی تیم با او همکاری کند.

صدالبته هنوز توافق رسمی با کاکا هنوز انجام نشده اما خبرنگاران نزدیک به فدراسیون فوتبال برزیل، انجام مذاکرات در پیشرفته‌ترین حالت را تایید کرده‌اند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کارلتو اولین سرمربی غیر برزیلی تاریخ فوتبال این کشور در نیم سده اخیر خواهد بود و در حالی که سابقه کار با برزیلی‌ها متعددی در عمر مربیگری‌اش را داشته، سلسائو را به سمت قهرمانی در جهان و باطل کردن طلسم ۲۴ ساله هدایت خواهد کرد.

کاکا و آنچلوتی، در میلان و رئال مادرید سابقه همکاری با یکدیگر را داشته‌اند و درحالی که پیش از این کارلتو، رباینده توپ طلای جهان در سال ۲۰۰۷ را نابغه‌ترین و دومین بازیکن برتر دوران سرمربیگری‌اش پس از زیدان توصیف کرده، کاکا، کارلتو را بهترین سرمربی دوران حرفه‌ای خود به حساب می‌آورد و ۶ فصل حضور تحت هدایت او در میلان را بهترین روزهای عمرش می‌داند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *