زود پاک شدن رژلب واست تو مخی شده؟ با این ترفندا رژ از صبح تا شب چِسبیده به لبت

1661785689 584 q

رژلب یکی از مهم ترین قسمت های میکاپِ که به چهرتون رنگ و لعاب میده بنابراین خیلی مهمِ که رژ زدن اصولی رو یاد بگیرید.

شایانیوز- چه اهل میکاپ باشید چه نباشید مطمئنا یه رژلب توی کیفتون دارید. میتونیم بگیم که رژلب دوست داشتنی ترین آیتم آرایشی است که به تنهایی میتونه چهرتون بسازه. شما هر چقدر هم که اصولی آرایش کرده باشید تا وقتی که رژلب نزنید چهرتون بی روحِ در واقع رژلبِ که بهتون رنگ و لعاب میده. پس خیلی مهمِ که ترفندهای رژ زدن یاد بگیرید.

احتمالا براتون پیش اومده که توی مهمونی یا محل کار یا هر موقعیت دیگه ای خودتون توی آینه نگاه کردید و دیدید که رژلبتون پاک شده بنابراین مجبور شدید که دوباره تجدیدش کنید. اینکه مدام قرار باشه آینه به دست باشید و میکاپتون چک کنید خیلی کار اعصاب خورد کنیه. به خاطر همین میخوایم توی این مطلب ترفندهای مونگاری بیشتر رژلب بهتون بگیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

۱- لب ها رو لایه برداری کنید

برای اینکه رژلب ماندگاری بیشتری روی لبتون داشته باشه اول باید از شر سلول های مرده خلاص بشید پس باید لبتون لایه برداری کنید. برای این منظور میتونید از اسکراب لب خونگی یا آماده استفاده کنید. اگه خواستید اسکراب لب خونگی درست کنید اسکراب روغن نارگیل و عسل گزینه خوبیه. یک قاشق عسل، یک قاشق روغن نارگیل و دو قاشق شکر رو با هم مخلوط کنید. سپس مقداری از اون با انگشت بردارید و روی لب‌هایتان بذارید. به مدت دو الی سه دقیقه روی لب‌های خود به صورت دورانی ماساژ دهید. بعد از آن اجازه دهید کمی روی لب بمونه و با دستمال به آرامی پاک کنید.در نهایت برای رطوبت بیشتر بالم لب بزنید. آرایشتون شروع کنید و هر موقع نوبت به آرایش لب رسید، بالم لب رو به آرامی پاک کنید.

pg

۲- خط لب فراموش نشه

قبل از اینکه رژلب بزنید، علاوه بر دورتادور لب که خط می‌کشید، فضای داخل لب رو هم با مداد لب پر کنید. این کار باعث میشه رژلب به سطح پوست لب کاملا بچسبه و ماندگاریش بیشتر بشه. اگه میخواین خط لبی که میکشید در نهایت مشخص نباشه از رنگ های گوشتی یا صورتی استفاده کنید.

index

۳- ماندگار بیشتر رژلب با پرایمر

فرمول پرایمر به گونه‌ای است که پوست لب رو برای دریافت رژلب آماده میکنه. این ماده از چسبیدن رژلب به سطوح دیگه تا حد زیادی جلوگیری میکنه بنابراین با خیال راحت میتونید نوشیدنی بخورید و مطمئن باشید که رژ لبتون به لبه لیوان نمیچسبه.

Roj

۴- دو بار رژلب بزنید

حتما دو بار رژلب بزنید لایه نخستین رو که زدید یه دستمال کاغذی رو بین لب هاتون بذارید و چند دفعه به صورت ضربه ای چربی اضافی رژ لب رو باهاش بگیرید بعد لایه دوم رو بزنید.

Dz

۵- از پودر فیکس استفاده کنید

 یک دستمال کاغذی کوچیک بردارید و آن را روی لب هاتون فشار بدید سپس با استفاده از یک برس، پودر فیکس رو روی دستمال کاغذی در حالی که روی لب‌هاتون فشرده شده بزنید. حالا دستمال رو بردارید و یک لایه دیگه از رژلب بزنید.

m

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *