زیباترین بازیگران زن ایرانی که با کلی عشوه و ناز شدن یه آقای سیبیلو؛ حیفه این همه خوشگلی!

دنیای گریم و چهره پردازی دنیای جالبی است و میتواند شگفتی های زیادی خلق کند. بازیگران زن ایرانی در گریمی باورنکردنی جلوی دوربین رفتند!

شایانیوز- دنیای گریم و چهره پردازی دنیای جالبی است و میتواند شگفتی های زیادی خلق کند. بازیگران زن ایرانی در گریمی باورنکردنی جلوی دوربین با نقش مرد رفتند. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کدام یک از بازیگران زن ایرانی در نقش مرد جلوی دوربین رفتند و توانستند به خوبی از عهده این نقش برآیند. بسیاری از بازیگران زن کشورمان در نقش مرد توانستند قابلیت های خود را در بازیگری در معرض دید همه قرار دهند و در طول این سال‌ها بازیگران مرد زیادی در نقش زن ظاهر شدند، تعداد بازیگرانی زنی که نقش مرد را بازی کردند اما به تعداد انگشتان دست نمی‌رسد اما بعید نیست این روند درباره زنان بازیگر و ایفای نقش مرد توسط آنها هم ادامه‌دار باشد.

*شقایق فراهانی

شقایق فراهانی متولد ۲ مرداد سال ۱۳۵۱ در شهر تهرانه. این بازیگر خوش چهره مدرک دیپلم رو در رشته گرافیک از هنرستان مربوط به هنرهای تجسمی گرفت و همچنین از دانشگاه آزاد مدرک لیسانسش رو در رشته نقاشی دریافت کرد. شقایق خانوم در یک خانواده هنرمند به دنیا اومد و پدر او بهزاد فراهانی و خواهرش گلشیفته فراهانی هر دو به عنوان یک هنرمند و سلبریتی تموم عیار در حوزه بازیگری به شمار میان که میشه گفت رودست ندارن در حرفه خودشون. اولین کار حرفه ای او به فیلم لیلا برمیگرده و نخست پس از بازی در فیلم “چتری برای دو نفر” به شهرتی باورنکردنی دست یافت. شقایق فراهانی در فیلم گل به خودی، در نقش یکی از کاراکترهای مرد به نام فیروز، بازی کرد.

shaghayegh-farahani-

شقایق فراهانی

شقایق فراهانی

شقایق فراهانی

*نسیم ادبی

نسیم ادبی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۷ شهریورماه سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان تحصیلاتش را در رشته نمایش با گرایش بازیگری در دانشگاه آزاد پشت سر گذاشت و کارش در دنیای بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در حال حاضر مجرد است. همسر نسیم ادبی آقای ابراهیم اثباتی آهنگساز می باشد که در سال ۱۳۸۳ در نمایش مثل پرنده با هم آشنا شدند. در این نمایش خانم ادبی نقش بازیگر و ابراهیم اثباتی آهنگساز این نمایش بود و در سال ۱۳۸۸ با هم ازدواج کردند اما دو سال پیش همسر نسیم ادبی به علت عارضه سرطان درگذشت. نسیم ادبی از علاقه مندان به دنیای بازیگری است که با تلاش های خودش به این عرصه وارد شد و توانست جای پای محکمی برای خودش در دنیای هنر داشته باشد و علاوه بر بازیگری به دنیای موسیقی و کارگردانی هم بسیار علاقه مند است. نسیم ادبی بازیگر سریال شهرزاد در کنار ترانه علیدوستی در نمایش آبی مایل در نقش یک مرد روی صحنه رفت.

نسیم+ادبی

NASIM ADABI

*آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. آزیتا حاجیان متولد ۲۱ دی ۱۳۳۶ است. آزیتا حاجیان در سال ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد؛ آزیتا حاجیان تباری تفرشی دارد.آزیتا حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه هنر است ومادر مهراوه و ملیکا شریفی نیا می باشد.

آزیتا حاجیان در فیلم ساعت شنی در نقش مش دریا جلوی دوربین رفت. مش دریا در این سریال تظاهر به مردانگی میکند و دوست دارد که با نقش مرد در جامعه ظاهر شود وی درباره لهجه‌ای که «مش دریا» با آن حرف می‌زند گفت: این شخصیت به زبان لری حرف می‌زند و خودم آن را انتخاب کردم چون بر آن تسلط داشتم.

Azita hajiyan

Azita hajiyan

Azita hajiyan

*شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران هنرپیشه و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون ، سینما و تئاتر فعالیت می کند. وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا است.

گریم متفاوت و مردانه شبنم قلی خانی برای بازی در فیلم سینمایی انتقال آتش که به کارگردانی محمد کرمانشاهی ساخته و پخش شد مورد توجه رسانه ها قرار گرفت شبنم قلی خانی در این فیلم برای بازی در دو نقش متفاوت تغییر جنسیت داد و چهره او با گریم مردانه مورد توجه بسیاری از بینندگان و طرفداران این بازیگر قرار گرفت.

شبنم قلی خانی

shabnamgholikhani

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714399961 2017107

مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟

در این پست مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟ را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *