زیباترین بازیگران زن ایرانی که یه پا لاس وگاسن یه پا طهرون؛ اینا گرین کارت پر شالشونه!

تو سینمای ایران هستند خانوم های بازیگری که تو آمریکا هم واسه خودشون خونه زندگی دارن و برخی هاشون فقط واسه کار میان تو ایران

شایانیوز- سلبریتی ها و بازیگران به خاطر شغلی که دارن به طبع درآمد بالایی هم دارن و این امکان رو دارن که تو هرجای دنیا که بخوان علاوه بر ایران زندگی کنند.البته انتخاب علاوه خیلی از بازیگران هم برای خونه و زندگی خارجشون آمریکاست و اون ها تلاش زیادی می کنند که هرجور که شده گرین کارت آمریکا رو برای خودشون و سایر اعضای خانواده شون محیا کنند.

تو این مقاله نگاهی می اندازیم به خانوم های بازیگری که خودشون یا همسراشون اقامت آمریکا رو دارن و به ینگه دنیا رفت و آمد دارن. تو این بین یه سری بازیگرها از اینکه همه بدونن اون ها گرین کارت دارن هیچ ابایی ندارن اما قطعاً هستند خانوم های بازیگری که خیلی یواشکی و زیرپوستی مقیم آمریکا هستند و ما و شما از اون بی اطلاع هستیم.

– شیلا خداداد؛ اینا خونوادگی گرین کارت دارن

شیلا خداداد بازیگری که با مسافری از هند به اوج شهرت و محبوبیت رسید و بعد از اون به دلایل شخصی خیلی کم کار شد و الان سال هاست که دیگه هیچ نقش و اثری از ایشون تو سینما و تلویزیون نیست و حتی در این چند ماه اخیر گفته شده به همراه همسرش دکتر سرکارات به دبی مهاجت کرده اند. شیلا خداداد پدرش در آمریکا زندگی می کننه و اقامت داره و خودش هم گرین کارت آمریکا داره و برای اینکه فرزندانش هم بتونن بی مشکل و دردسر به ینگه دنیا برن و بیان اون هارو اونجا به دنیا آود!

شیلا+خداداد

– گوهر خانوم خیراندیش رفیق همه لس آنجلسی ها

گوهر خیراندیش هم جزو اون خانوم های بازیگری هست که آمریکا خیلی رفت و آمد داره و یه جورایی میشه گفت ۶ ماه سال ساکن ایرانه و مشغول بازیگری و شش ماه دیگه سال تو آمریکا کنار فرزندانش مشغول استراحت است. گوهر خیراندیش دختر و پسرا همه تو آمریکا زندگی می کنند و هر از گاهی یه فیلم یا عکس از گوهر خیراندیش تو جمع های خصوصی منتشر میشه که خوب برای خانوم بازیگر حواشی هم ایجاد می کنه.

گوهر خانوم خیراندیش تو آمریکا با خلی از هنرمندان رفاقت نزدیکی داره و تو مراسم های مختلف کنار اون ها حاضر میشه و هیچ ابایی هم نداره که عکس و فیلمی ازش در کنار لس آنجلسی ها منتشر بشه. البته اوج این حضور هم ویدیو مراسم عروسی دختر خود گوهر خانوم بود و اون قصه رقصیدن ایشون که همه جا ویدیوش پخش شد.

iranian_cinema_tv_1624731589

– نسرین مقانلو و گرین کارت آمریکایی که هیچ وقت به دل خانوم نشست!

نسرین مقانلو هم جزو اون دسته از خانوم های بازیگری است که اقمت آمریکا رو داه و یه پا ایرانه و یه پاش آمریکا. نسرین خانوم فرزندانش بزرگ شده آمریکا هستن که چند ماه پیش اومده بودن ایران اما متاسفانه یکی از پسران خانوم مقانلو تو ایران فوت کرد و داغی سنگین بر دل مادرش گذاشت.

نسرین-مقانلو-و-خانواده-اش

نسرین خانوم مقانلو به واسطه ازدواج با کمال خلیلیان به آمریکا مهاجرت کرد اما دلتنگی و غربت باعث شد بعد از ده سال خانوم بازیگر تصمیم بگیرد به ایران برگردد.

خانوم مقانلو در این باره گفته بود: 

۱۰ سال پیش بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و میزان دلتنگی و علاقه ام به کارم را به او گفتم، خوشبختانه او هم قبول کرد به همراه بچه ها به ایران برگردیم تا بتوانم بدون دغدغه و استرس به کارم برسم.

– ساره بیات مادربزرگی که به بهونش میره آمریکا و میاد

ساره خانوم بیات هم جزو بازیگرانی است که آمریکا زیاد رفت و آمد داره. خانوم بیات مادربزرگ شون ساکن آمریکا هستن و حتی خواهرشون یعنی سروین خانوم هم اونجا درس می خوندن. ساره البته بیشتر ایام سال تو ایرانه و حالا هم که ازدواج کرده خیلی کم می ره اونور.

sarvinbayat_1618138066_1

مادربزرگ- پدربزرگ و خواهر ساره بیات

ساره بیات این مدلیه که زیاد از خودش عکس میگیره و تو عکسایی هم که خودش میگیره حالا یا به صورت تکی و یا با همسر و خونوداش، چهره ای بسیار مهربون تر از وقتی داره که تو مراسمات شرکت میکنه! ساره خانوم به خصوص بعد از ازدواجش حسابی نرم تر شد و حالا عکس و فیلمایی از خود به اشتراک میذاره که با قبلش حسابی فرق دارن.

ساره بیات در کل از هنرمندای بسیار مایه دار و شاخیه که تنها برای شهرت و علاقه اش به این حرفه وارد بازیگری شد نه پول و درآمد! ساره بیات بعد از ازدواجش از زنی مغرور تبدیل به دختری ظریف تر و نرم تر شد که لطافتش حتی در عکس ها هم به خوبی مشخصه!

ef

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714399961 2017107

مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟

در این پست مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟ را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *