سارای گرجی بعد جیران با فرفریای جوندارش چه ناقلایی شده؛ خانوم واس چی گونی سر کردی؟!!

fateme masoudifar shayanews

فاطمه مسعودی فر یا همون سارای گرجی سریال جیران که اینستا رو با فوتوهای خفنش ترکونده، جدیدا عکسی از رخ گرفتنش تو ماشین و ظل آفتاب منتشر کرد!

شایانیوز- جیران این روزا یکی از پر سروصداترین سریال های نمایش خانگی به حساب میاد که بازیگرای زیادی رو به عرصه حرفه ای هنر معرفی کرد. بی تردید اگه قرار باشه یکی از چشم رنگی های خاص و تو دل برو جیران رو نام ببریم، قطعا نام سارای گرجی یا همون فاطمه مسعودی فر به عنوان اولین نفر به ذهن میاد. فاطمه خانوم تونسته با بازی منحصر به فرد و جذابش و البته میکاپی که او رو تبدیل به یک عروسک کرده، بشه یکِ سلبریتیا. فاطمه مسعودی فر با بازگشت شکوهمندانه جیران به نمایش خانگی دوباره به شهرت باورنکردنیش رسید و با این حاشیه های عجیب غریبش مقابل چشمان مردم از چشمای خاصش دوباره رونمایی کرد.

فاطمه خانوم اخیرا تو اینستا تونسته میون کلی سلبریتی دیگه جا باز کنه و برای این کار از عکس گذاشتنای راه و بیراه و ژست گرفتنای خفن و اروپایی هیچی دریغ نکرده. از اونجایی که فاطمه مسعودی فر تونسته دل خیلیا رو با یکم چشم و ابرو اومدن تو سریال جیران ببره، این بار با چهره واقعیش و به دور از میکاپ های آنچنانی که تو سریال به نمایش گذاشته میشه، از خودش سلفی گرفته و کفِ هر چی خارجیه درآورده. خانوم با موهای بور و فرفریش دلِ خیلی از ایرانی ها رو تو اینستا برده و قراره که همینطوری هم تو فضای مجازی بتازونه واسه خودش!

q

w

میکاپای جونداری که از سارای گرجی زیبارویی ساخت بی بدیل!

از زمانی که در سریال جیران فاطمه مسعودی فر به عنوان سارای گرجی رونمایی کرد از خودش و تونست شهرت بی حد و حصری پیدا کنه، خیلیا به عنوان یه بازیگر خوش چهره ای که مدت ها بود سینما به خودش ندیده بود ازش یاد کردن. فاطمه خانوم رو شاید فقط تو جیران دیده باشین و فک کنین جذابیت های ایشون فقط به همون چند تا عکس ختم میشه، ولی این بازیگر خوش چهره و البته خوش آتیه تو اینستا واسه خودش یه گنگیه و با فوتوهای غرق در میکاپش آنجیلنا جولی رو گذاشته جیب بغلش!

سارای گرجی تو پیج شخصیش نه تنها با استایلای خفنش، بلکه با چشمای جادوییش هم داره روز به روز بیش از پیش طعم دلچسب محبوبیت رو حس میکنه! حتی این اواخر با انتشار یه عکسی که میکاپ با تم صورتی رو امتحان کرده بود، اومد به اینستا و همه رو تار و مار کرد!

g

o

باگ های نامنظم سریال جیران که سارای گرجی رو گیر انداخت!

سریال جیران جزو اون دسته از سریال هاییه که به جای اینکه بخواد با موضوعش جنجال به پا کنه و به شهرت برسه، با گاف های عجیب غریبش و سکانس های مثبت هفتاد سالش به چشم میاد و بین مردم معروف شده.

مثلا در یکی از تیکه های این سریال سارای گرجی میخواد با یکی از نوکراش صحبت کنه و در عین حالی که خیلی رفته تو فاز و داره بازیشو میکنه، ناگهان زیربغل لباسش پاره اس و معلوم میشه. البته خیلی از کاربرا عنوان کردن که این موضوع کاملا به خواست کارگردان بوده و اینطور که معلومه جیران حسابی پرطرفداره بین مردم!

h

جیران با تخیلای نویسندش ناصر الدین رو نابود کرد!

از اولین قسمت های سریال بسیاری از سکانس ها به طور کامل مربوط میشد به حرمِ ناصرالدین شاه و اون رو رسما عین سریالای ترکی درست کرده بودن و حالا که کم کم داره میره جلو بیشتر به اونا نزدیک تر هم میشه. از اونجایی که قبلا هم سریالی به نام “سال های مشروطه” درباره ناصر الدین شاه به نویسندگی تینا پاکروان ساخته شده بود، شاید باور چنین فیلمنامه ای از جانب حسن فتحی بسیار دور از واقعیت به نظر بیاد.

جیران با وجود اینکه بازیگران بی شماری رو تونسته در کنار هم جمع کنه، اما به خاطر اینکه کاملا شخصیت ناصر شاه رو یه انسان بسیار مشغول امور حرم نشون میده، از جانب اساتید تاریخ مورد انتقاد قرار گرفته. زیرا که بسیاری اذعان کردند ناصرالدین شاه نزدیک به چهل سال خدمت کرده و بی تردید در کشوری همچون ایران باید قابلیت های خاصی داشت تا بتوان در این زمان طولانی بر مردم حکومت کرد و این موضوع در سریال جیران به هیچ عنوان دیده نشده و هر کسی هر کاری که دوست داره، انجام میده!

e

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *