تیتر خبرها

"سارای گرجی" وسط یه مُشت خز رخ گرفته مال اونور مرز؛ خانوم با گونی هم شاه پسندِ و خفن!

فاطمه مسعودی فر یا همون سارای گرجی سریال جیران که اینستا رو با فوتوهای خفنش ترکونده، جدیدا عکسی با تیپ خزش منتشر کرده که بیا و ببین!

شایانیوز- اگه این روزا با سریال جیران حسابی خودتونو سرگرم میکنین و پا به پای قسمت هاش جلو میرین، پس حتما با نقش سارای گرجی هم آشنایی دارین. فاطمه مسعودی فر بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی این نقشه که با این سریال بسیار دیده شد و به عنوان یه ستاره در میون بازیگران دیگه داره میدرخشه. اما فاطمه مسعودی فر تنها به خاطر بازی فوق العاده اش نیس که کلی طرفدار داره و همواره با فیس اروپایی طور و جذابش تونسته طرفدارای بیشتری هم واسه خودش دست و پا کنه.

فاطمه خانوم اخیرا عکسی از خودش منتشر کرده که او رو میون یه عالمه خز نشون میده و میشه گفت دیگه با این تیپا باید بره اونور و دیگه جاش اینجاها نیست. البته خب خیلیا بر این باورن که سارای گرجی بعد اینکه معروف شده کلا سیس این مدلی پیدا کرده و هیچ جوره نمیشه از دستش رها شد. وسط این همه خز پوشی یه نکته عجیب دیگه ای که وجود داره عینک عجیب و غریب این بازیگره که رخ باهاش گرفته گنگ بالا یعنی باس فقط گفت وااااو!

ii

فاطمه مسعودی فر جلو نور با چشاش چه جولونی میده!

فاطمه خانوم با تیپ و ژستای گنگش داره پیج پر و پیمونی تو اینستا میسازه و طرفدارای ریز و درشت زیادی هم دور و برش جمع کرده. ولی به تازگی عکسایی از خودش منتشر میکنه که نشون میده چقدر خانوم خانوما به اینکه بخواد در معرض نور خورشید عکس بگیره، علاقه داره. البته بیشتر کاربران فضای مجازی بر این باورن که این کار بخاطر اینه که بتونه رنگ واقعی چشماش رو تو آفتاب به رخ بقیه بکشه و بی تردید هم چشمای خوش رنگ و خاص خانوم بازیگر هست که تونسته از او یه اروپایی تموم عیار بیرون بکشه!

در همین زمینه هم چند وقت پیش یه عکسی منتشر کرده بود که او رو با دو ژست مختلف در مقابل نور خورشید که البته همیشه هم تو ماشینش هست، نشون میداد. ولی این بار یه عینک زده بود تا به جای اینکه بخواد حواس طرفداراش رو به چشماش جلب کنه به مدل جذاب موهاش که فرفری و بور هست بدوزه. ولی خب یه نکته ای هم که وجود داره اینه که شال خانوم خانوما رسما عین یه تیکه از گونی میمونه که رسما اگه هر کس دیگه ای غیر از سارای گرجی این روسری رو میپوشید، اینقدر ترکیب جذاب و تو دل برو نمیشد!

oo

q

w

فاطمه مسعودی فر با سارای گرجی چش آبیش شاه رو هوایی کرده!

فاطمه خانوم از اون دسته بازیگراییه که از زمان ورودش به سریال جیران حسابی همه نظرا رو به سمت خودش کشونده و با وجود اینکه خودش به شخصه چشمای جذابی داره، ولی مثل اینکه حسن فتحی میخواسته دیگه یکی که ته خوشگلای عالمه رو بسازه و الحق و الانصاف هم تونسته خیلی خوب این کارو انجام بده.

واسه همین هم سارای گرجی با تریپ قاجاری و شیکولش تونسته دل خیلیا رو از قبیل شاه ببره. شاید بگین این کارو نکرده ولی زمانی که جیران رو دیگه نمیخواست کی اومده بود جاش؟!!!

h

میکاپای کهکشونی فاطمه مسعودی فر ازش آنجلی ساخته اروپایی!

اگه فکر کنین که فاطمه مسعودی فر فقط تو سریال جیران و با نقش سارای گرجی کلی طرفدار داره، پس باید بهتون بگیم بیاین ایشونو تو پیجش ببینین که با فوتوهایی که از میکاپای جینگول و ژَذاب گذاشته خودش رو رسما کرده کپ مدلای خارجی که شبیهش قبلا نیومده.

البته باید اعتراف کنیم که فاطمه خانوم نه تنها با میکاپاش بلکه با رخ هایی هم که تو اینستا میاد، نشون میده که تو خفن بازی و مدل شدن چیزی کم نداره و سارای گرجی شدن حسابی واسش خوش یُمن بوده!

o

g

کمی بیشتر با فاطمه مسعودی فر!

فاطمه مسعودی فر بازیگر ۲۶ ساله سینما و تلویزیون کشورمان است که به تازگی در سریال جیران در نقش سارای گرجی مقابل دوربین رفته است. او کار هنری خود را با بازی در تئاتر از سال ۱۳۹۴ آغاز و از سال ۱۳۹۸ را با فیلم “پوست” به سینما پیوست که اتفاقا برای نقش آفرینی در این فیلم سینمایی نامزد اخذ جایزه برترین بازیگر زن از سوی جشن حافظ گردید.

وی تحصیلات خود را در رشته ی ادبیات انگلیسی به پایان رساند، اما برای حرفه ی خود وارد دنیای هنر در عرصه ی تئاتر، تلویزیون و سینما شد. فاطمه خانم خواهری بزرگ تر از خودش به نام نازی دارد که خانواده ی ۴ نفره آنها را تشکیل می دهد. فاطمه مسعودی فر همانند بسیاری از همکارانش در اینستاگرام فعالیت داره و تصاویر جذاب خودش رو منتشر می کنه. در ادامه سارای گرجی زمان قاجار رو در سال ۱۴۰۱ ببینیم.

Fatemeh-Masoudifar3-vaghtesobh

htdyt

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *