سارا منجزی با یه مشت فیلتر فیس شو بادمجونی خوشگل کرد؛ پرده آشپزخونه رو سرش چی میگه!

سارا منجزی بازیگر سریال گاندو که این روزا با مکاپای خفنش یه شاخیه تو اینستا، اخیرا با یه تریپ متفاوت و عجیب از خودش رونمایی کرد!

شایانیوز- سارا منجزی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که آخرین بار با نقش آفرینی خوبش در سریال پرمخاطب “گاندو” تونست اسمش رو سر زبونا بندازه. سارا منجزی اولین بار با بازی در سریال جذاب “کلاه پهلوی تونست به محبوبیت برسه و پس از اون راهش برای موفقیت و پیشرفت در عرصه بازیگری باز شد. سارا منجزی به دلیل برخورداری از فیس جذاب و دوست داشتنی تابحال تونسته نقش های بی نهایتی رو در فیلم های مختلف به نمایش بذاره.

سارا خانوم در کنار حرفه اصلیش یعنی بازیگری، تو فضای مجازی هم حسابی پرکاره و با استایلا و البته میکاپای خاص و تو دل بروش یه مدل تمام عیار ساخته که کسی حالا حالاها به گرد پاش هم نمیرسه. این بازیگر در دسته چشم رنگی های محبوب قرار داره که شاید شهرتش به اندازه کسی همچون الناز شاکردوست نباشه، ولی همواره با تیپ و چهره خاصی که داره تونسته تو فضای مجازی طرفدارای زیادی واسه خودش دست و پا کنه.

اما اخیرا سارا منجزی عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با یه تم سرخ جذاب نشون میده و البته چیزی که بیشتر توی این عکس به چشم میاد، چیزیه که خانوم خانوما سرش کرده و البته همه رو شوک کرده که این چیه آخه؟!! سارا خانوم که سلطون استفاده از چیزهای نامنظم و بی دلیل توی تیپ و استایلشه و به قولی دوست داره که اینطوری بهتر از بقیه به نظر بیاد، حالا با یه میکاپ جینگول که البته با فیلتر همچینی بگی نگی صاف و صوفی هم کرده صورتش رو رخ گرفته در حد بنز!

w

تنها عشقِ سارا منجزی که همیشه پایه عکساشه!

سارا منجزی تاکنون مجرد مونده و چیزی هم درباره انتظاراتش از ازدواجی که میخواد بیان نکرده. در این میون اما همیشه عکس هایی از خودش منتشر میکنه با دیدنشون رسما آدم از جذابیت بی حد و حصر خانوم میمونه در کار خدا. اما نکته جالبی که تو فوتوهای رنگ و وارنگ سارا خانوم به چشم میاد، اینه که هیچ جا هرگز بدون عینکش عکس نمیگیره.

درواقع عینک آفتابیای جینگیلی که داره همواره پایه عکسای او در هر شرایطی هستن و همین موضوع هم باعث شده ما بفهمیم که خانوم بازیگر عااااشق عینکای از طرح و رنگای مختلفه که تنوعشون سر به فلک میکشن!

p

q

میکاپای پر و پیمون سارا منجزی که تو اینستا غوغایی بپا کرده!

سار منجزی از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه یکم دیده شد و به شهرت رسید حسابی زد تو کار تبلیغات خفن و با میکاپای عجیب و غریبش اینستا رو زیر و رو کرد. شاید خیلی از بازیگرای خارجی اگه چنین چهره ای رو داشتن هیچوقت به سراغ میکاپای جورواجور یا تبلیغات عجیب و غریب این مدلی نمیرفتن ولی سارا خانوم ثابت کرد که به این کارا کاری نداره و کلا با تیپای خاصش هم که نباشه، با میکاپای اروپایی و جذابش سعی داره از نعمت های خدادایش به خوبی استفاده کنه.

hgt

o

تیپ پیرهن صورتی سارا منجزی تو خارج شد سوژه!

سارا منجزی رو شاید تابحال فقط با بازی خوبش و البته چهره محبوبش میشناختین. ولی خانوم بازیگر این روزا تبدیل شده به یه استایلیستی که رو دست نداره و البته بعضی اوقات هم بدجوری خراب میکنه. مثلا اینکه چند وقت پیش تشریف برده بود به یه کشور خارجی که خودش اسمش رو نگفته بود، ولی تیپ فوق العاده چروک و اتونزده خانوم شده بود سوژه که همه کاربرا رو با نظرات متنوع به وسط کشوند.

درواقع حالا که سارا منجزی یه بازیگر ایرانی تو خارجه آیا این حجم تیپ عجیب و غریب اونم با رنگ صورتی جذاب به نظر میاد یا نه؟!

c

hgti

سارا منجزی همسرِ نامعلوم خواننده معروف کیه؟!

سارا منجزی متولد ۶ مهر سال ۱۳۶۱ در شهر اهوازه و اولین بار تو سریال “از یاد رفته” نقش کوتاهی رو بازی کرد و بعد از اون با سریال “کلاه پهلوی” به چشم اهالی سینما اومد و پس از اینکه تو سریال پرمخاطب “گاندو” بازی کرد به اوج شهرت رسید.

البته دلیل اصلی اینکه خانوم منجزی یک دفعه خیلی به چشم اومد قطعا حاشیه هایی هم بود که برای ایشون وجود داشت که یکی از معروف ترین هاش، ارتباط و ازدواج او با محمد علیزاده بود. البته هنوز که هنوزه صحت و سقم این خبر هنوز تایید نشده و سارا خانوم به گفته خودش فقط یک سال و نیم برای آقای علیزاده طراحی لباس انجام میداده و بس!

l

d



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *