سانتی مانتال فلور نظری تو کافه که ما واسه مهمونی لاکچریمون میپوشیم؛ چه عروسکیه اونور!

فلور نظری از بازیگرای مشهور تلویزیونه که کمتر در سینما دیده میشد و در حال حاضر هم اونور آب با ظاهری به شدت قرتی به سر میبره.

شایانیوز- فلور نظری بازیگر مشهور و تلویزیونی می باشد که بیشتر در سریال های جعبه جادو دیده شده و بسیار کمتر بر روی پرده نقره ای سینما. خب برخی هستند به مانند خانوم ترانه علیدوستی که تا به حال رنگ تلویزیون رو هم ندیدن و برخی هستند مثل فلور نظری که خاطرات جالبی رو برای مخاطب همچون آقا ماشالای خانه به دوش و یا سریال گسل ساختن! فلور نظری اما خیلی وقته که ظاهرا دور بازیگری رو خط کشیده و رفته اونور آب پی زندگیش و صفا سیتی!

فلور بانو البته که خیلیییی ساله این روند شده زندگیش و حتی وقتی ایران هم بود شیش ماه اینجا زندگی داش و شیش ماه اونور! فلور نظری از دار دنیا یدونه پسر داره که با عروسش میشن دو تا و به بهونه اونها هم از ایران رفته چرا که اینجا تنها بود که خب هر جور حساب کنی منطقیه. اما جالبه که فلور خانوم تقریبا از وقتی که دیگه بازی نمیکنه حسابی ظاهرش از این رو به اون رو شده جوری که لباش شده قد دو تا متکا و با گونه هایی توپ کار گذاشته وابروهای نقاشی شده و بینی فندقیش، اصلا گیکی دیگست! در ادامه ابتدا تصویر از خوشگذرونی خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید تا بقیه ماجرا.

فلور+نظری

فلور نظری از دنیای دخترونش در بیا نیست! خانوم کمی ملاحظه تو فیس پلنگی!!

فلور نظری اصلا سن و سال کمی نداره اما خب با هزار رقم عمل و آرایش و پروتز و بوتاکس و بعد هم آرایش و در آخر فیلتر اینستاگرام حسابی خودش رو ساخته و حالا از یه دختر تینیجر هم جَوون تر دیده میشه. ناگفته نمونه که استایل های شاد و سرخوش خانوم بازیگر هم مزید بر علت بوده و هست.

البته که همه این موارد کاملا سلیقه ای هستش و برمیگرده به درون و خواسته انسان ها که کی چه مدلی بخواد. از طرفی هم شاد پوشیدن و به خود رسیدن اصلا سن و سال نداره و چه ایرادی داره خانومی جهت بهتر شدن خودش از این راه ها استفاده کنه؟ اما برای فلور نظری مشکل اینجاست که برای هر کدوم این آیتم ها غلظت زیادی به کار برده و ظاهرش رو به شدت مصنوعی ساخته و گاهی هم ناجور! یه قبل و بعد دیدنی ببینیم که البته این تصویر هم نچرال نیست!!

Untitled

اما خالی بندی فلور نظری: دروغ گفتم شوهر دارم که اذیتم نکنن

فلور خانم تو اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده دارد و خیلی هم اونجا فعال است. هر روز تقریباً پست و استوری می گذارد. البته گاهی وقت ها هم استوری هایی که می گذارد حاشیه ساز می شود. مثلاً همین چند مدت پیش فلور خانم تو اینستاگرام دست به افشاگری زد و تو یک لایو گفت ازدواج نکرده و به دروغ گفته متاهل است تا راحت تر باشه!

کمی بیشتر با فلور نظری

فلور نظری متولد ۱ بهمن ۱۳۴۷ در لاهیجان می باشد و هم اکنون ۴۹ سال سن دارد. وی از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه هنر و بازیگری شد. تحصیلات:نظری دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد و همچنین دارای مدرک کارشناسی مدیریت است. آخرین کار او در تلویزیون حضور در سریال گسل در نقش لیلا می باشد. فلور نظری از خانم های بازی می باشد که ظاهرا سنش به عقب برمیگرده جوان تر میشه نه پیر و کم انرژی!

unknown_282017009_1169443970523838_8327823732602297778_n

ازدواج و همسرش

فلور نظری چندین سال است که ازدواج کرده است و حاصل ازدواج او با  همسرش  یک فرزند پسر به شروین می باشد. ۱۳ سال است ساکن کشور آلمان هستند.

می گوید : من هر زمانی که دوست داشته باشم، بر می‌ گردم حتی وقتی که پیشنهاد کاری هم نداشته باشم چون همیشه در رفت‌ و آمد هستم دلتنگی هم به وجود نمی‌آید.

felor-nazari-14

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *