سانسور اَجق وجق شقایق دهقان با یه نمور گل خونگی؛ خانوم تریپش از دهه هشتادیا شیکول تره!

شقایق دهقان که همیشه بی فیلتر و ارایش دیده میشد اینبار هم غلیظ تر از همیشه یه سلفی پشت گلی منتشر کرد که عجیب بود!

شایانیوز- شقایق دهقان از بازیگرای باحال و طنز و الته تواناید ایرانیه که خیلی ساله تو این عرصه شگفت انگیز فعالیت داره ۹۹ درصد کارش هم در تلویزیون و سریالی های جعبه جادو بوده نه بر روی پرده سینما که خب این راه و روند نشون میده این چهره استعداد خودش بوده که باعث پیشرفتش شده نه دیده شدن های سینمای! البته که شقایق دهقان تا همین دو روز پسش همسر نویسنده ای مثل مهراب قاسم خانی بود و زنداداشِ چهره ای همچون پیمان قاسم خانی، که خب همین اشخاص بس بودند تا خانوم خانوما بیکار نمونه و پیشنهاد کاری به اندازه کافی داشته باشه. شقایق دهقان همیشه و همیشه کاراکترای طنز رو ایفا کرده و خنده رو به لب مخاطب نشونده که میشه به یکی از پرطرفدار تریناش اشاره کرد که خانوم شیرزاد سریال “ساختمان پزشکان” بود و شقایق بانو این کاراکتر رو به باخال ترین نحو ممکن درش آود و به تصویر کشیدش!

download

وقتی شقایق دهقان نقطه مقابل بهارست! هر جا عشقش میکشه میسِلفه!

شقایق دهقان این مدلیه که حالا که بیخیال بازی و بایگری شده و میشه گفت یه جورایی کمرنگ شده در این شغل، عوضش اینستاگرام خیلی زیااااد اکتیوه و اینجوریاست که نه تنها برای موضوعات مختلف واکنش نشون میده بلکه از خودش و خواهرش و پسرش هم تصاویر بسیاری منتشر میکنه و در مجموع میشه گفت مِن جمله هنرمندانی هستش که خیلی به اینستاگرام و فضاش علاقه داره!

شقایق دهقان تو همه لوکیشن و استایلی از خودش عکس میذاره و اصلا اهل آرایشای خاص و تریپای آس و فضاهایی که حتمااا مناسب عکاسی باشن نیست و هر جا مودش بخواد عکس بگیره میگیه و منترش مکنه. مثلا در ادامه نمونه ای از اونچه که گفته شد رو مشاهده می کنید.

Untitled

فیس شقایق دخقان که نچرالی ازش داره میچکه!

خب همونطور که تا به اینجا مشخصه شقایق دهقن چهره نچرالی داره و برخلاف جاری سابقش خانوم بهاره رهنما که هم خیلی چهرش رو دست کاری میکنه و هم خیلیییی اهل میکاپ های غلیظ و رنگ داره، شقایق دهقان چندان به این موضوعات علاقه نداره و سمتشون نمیره و باز هم برخلاق بهاره بانو شقایق دهقان از فیلترای اینستاگرامی هم فراریه و نمیخواد فیسش مصنوعی و پلنگ طور بشه!

download (1)

همونطور که تو تصویر بالایی هم مشخصه شقایق دهقان در کنار پسرش هستش. پسرش که فرزند مشترک شقایق بانو و مهراب قاسم خانی می باشد و قامت و چهره ای شبیه به پدرش داره و هیییچ شباهتی از مامان جانش نگرفته! 

اما شقایق دهقان در حال حاضر مجرده و از همسر سابق جدا شده و موضوعی که مشخصه اینه که خانوم بازیگر خیلی پسر دوسته چرا که هم خیلی با پسرش بغل تو بغل عکس داره و هم با پسر خواهرش!!

شقایق+دهقان

استایل شقایق دهقان که شبیه دُخی دهه هشتادیاست!

شقایق دهقان از اون دسته بانوانی در سینما هستش که خب از استایل های مختلفی استفاده میکنه و خوشتیپه. اما خانوم بازیگر از اون دسته هم هستش که گهگاهی نامتعارف میشه اما ظاهرا در فضای سینما کسی کاربی به کار خانومای بازیگر نداره جوری که کلا انگاری تو یه جهان دیگه زندگی می کنن و خط قرمز خاصی براشون وجود نداره.

شقایق دهقان یه خانوم دهه پنجاهیه که البته در نیمه دوم این دهه به دنیا اومده و تو دهه پنجم عمرش نیز به سر میبره اما با این حال تریپای جَوونانه و جذابی ازش دیده میشه که خب احتمالا این استایل هارو تن تینیجر ها می بینیم!! اما خب از بُعدی دیگر اگه ببینیمش میشه بگیم خیلیم خوبه که یک خانوم به خصوص اینکه طلاق گرفته و شکست در زندگیش داشته، تونسته روحیش رو حفظ کنه و یه جورایی خوب به خودش برسه.

style.honarmandan_1622571915

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *