تیتر خبرها

ساپینتو جانشین وریا غفوری را انتخاب می کند؛ ۳ گزینه نهایی!

1657289700 727 ساپینتو

مسئولان باشگاه استقلال فیلم بازی ۳ مدافع راست لیگ برتری را به سرمربی پرتغالی خود ارائه کردند تا جانشین وریا غفوری را انتخاب کند.

با قطعی شدن جدایی وریا غفوری از استقلال، حالا این تیم در سمت راست خط دفاعی فقط صالح حردانی را در اختیار دارد. اگرچه رضا میرزایی خرید جدید آبی ها و همچنین کوین یامگا ستاره فرانسوی توانایی بازی در پست دفاع راست را نیز دارند اما استقلالی ها ترجیح می دهند یک مدافع راست تخصصی را به خدمت بگیرند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ از این رو چند گزینه برای تقویت سمت راست خط دفاع استقلال وجود دارد. مدیران استقلال فیلم بازی های ۳ مدافع راست شاغل در لیگ برتر فصل گذشته را به ریکاردو ساپینتو دادند و قرار است این مربی پرتغالی با بررسی همه شرایط یکی از آنها را انتخاب و به باشگاه معرفی کند.

ساپینتو فعلا عجله ای برای جذب مدافع راست ندارد و قصدش این است که تمرینات شروع شود و بعد از دیدن بازیکنان استقلال از نزدیک درباره پست هایی که نیاز به جذب بازیکن است، تصمیم بگیرد.

با این وجود جذب یک مدافع راست برای استقلال اما تقریبا قطعی است و باید دید مسئولان باشگاه در نهایت چه تصمیمی در این خصوص خواهند گرفت.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *