ساپینتو در انتظار رسیدن ستاره!

احتمالا ساپینتو ترکیب اصلی خود برای بازی برابر پرسپولیس را روز جمعه انتخاب کند.

گفته می‌شود گرچه عارف غلامی هنوز به شکل تمام و کمال در روزهای گذشته به تمرینات برنگشته بود اما به دلیل اعتقاد ویژه ساپینتو به این دفاع تیمش، او قصد دارد تا روزهای پایانی هفته جاری به خاطر این بازیکن صبر کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ در همین خصوص شنیده می‌شود اگر غلامی ظرف امروز یا فردا بتواند با قدرت کامل در تمرین حضور یابد روز جمعه در بازی درون تیمی بین نفرات اصلی و ترکیب ذخیره ها غلامی در جمع بازیکنان اصلی ها بازی خواهد کرد.

شایان ذکر است که در طول روزهای اخیر به ویژه در بازی با ملوان، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی به ترتیب در خط دفاعی کنار سیلوا بازی کردند تا سرمربی استقلال نفر جایگزین احتمالی برای عارف غلامی را به طور کامل دیده باشد. اما هنوز مشخص نیست اگر غلامی نرسد یزدانی در ترکیب اصلی مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود یا مرادمند!

ناگفته نماند؛ در روزهایی که عارف غلامی به دلیل تنبیه انضباطی در تمرینات گروهی شرکت نمی‌کرد ساپینتو روزهای تلخی را پشت سر می‌گذاشت و از اینکه ترکیب خط دفاعی اش دستخوش تغییر شد تا از مرادمند استفاده کند حال خوبی نداشت. دیداری که در تاریخ ۱۵ مهر برگزار شد و حالا با گذشت این مدت او شاید باز هم مجبور شود زوج خط دفاعی اش را تغییر بدهد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *