ستاره آینده دار انگلیس، جانشین مودریچ در رئال مادرید!

مودریچ

جود بلینگام، ستاره دورتموند جدی ترین گزینه سران رئال برای جانشینی مودریچ به حساب می آید.

قرارداد لوکا مودریچ هافبک کروات رئال در سال ۲۰۲۳ به اتمام می رسد و احتمالا در آن زمان و در سن ۳۷ سالگی به دوران حضورش در باشگاه مادریدی خاتمه خواهد داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رئال مادرید از حالا جایگزین مودریچ را هم در لیست خریدش دارد و او کسی نیست جز جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند. ملی پوش ۱۸ ساله انگلیسی دورتموند نگاه رئال مادرید را به خود جلب کرده ولی جذب او کار ساده ای نیست و ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد داشت. باشگاه های انگلیسی نظیر لیورپول و چلسی حاضرند برای خرید این بازیکن ۱۰۰ میلیون یورو بپردازند چرا که از او به عنوان بهترین بازیکن انگلیسی یک دهه آینده تعبیر می شود و نباید از اهمیت تبلیغاتی جذب بلینگام نیز غافل شد.

بلینگام هدف جدی رئال مادرید برای تابستان ۲۰۲۳ است و در واقع او بخشی از پروژه جوان سازی خط هافبک رئال محسوب می شود. رئال در سال های اخیر با فدریکو والورده، کاماوینگا و اورلین شوامنی این روند را پیش گرفته و حالا بلینگام می تواند ضلع جدید برای جایگزینی مثلث کاسمیرو-کروس-مودریچ باشد.

بلینگام در قراردادش بند فسخ ندارد وقراردادش تا ۲۰۲۵ با دورتموند معتبر است. مشخص است که خرید وی آسان نخواهد بود اما رابطه خوب مدیران رئال و دورتموند می تواند این مشکل را حل کند. بلینگام فصل آینده و با حضور در جام جهانی هم تجربیاتش افزایش می یابد و هم تبدیل به بازیکن باارزش تری خواهد شد. از سویی تا آن زمان پیش بینی می شود که وینیسیوس و رودریگو نیز بتوانند پاسپورت اسپانیایی بگیرند و مشکلی برای جذب بلینگام به عنوان بازیکنی با پاسپورت غیراروپایی وجود نخواهد داشت.

بلینگام یک هافبک کامل و تمام عیار با ۱۸۶ سانتی متر قد است. او راست پاست و می تواند در پست بال هم بازی کند. او دوران فوتبالش را در آکادمی بیرمنگام آغاز کرد و درخشش او باعث شد تا دورتموند به سراغش برود و برای خریدنش ۲۵ میلیون یورو بپردازد. او در فصل اول حضورش در دورتموند در ۴۶ بازی یک پاس گل داد ولی در فصلی که گذشت، با شش گل و چهارده پاس گل بسیار خوش درخشید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715536176 2023157

سامان در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی امیرحسین فتحی

در این پست سامان در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی امیرحسین فتحی را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *