ستاره بایرن: مانه می‌گوید اشتباهی به لواندوفسکی پاس ندهی!

1662818045 277 لواندوفسکی

در مهم ترین بازی هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن و بارسلونا در آلیانتس آرنا به مصاف یک‌دیگر خواهند رفت.

توماس مولر ترسناک‌ترین حریف بارسلونا در اروپا  به عنوان نماینده بازیکنان بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از مسابقه سه‌شنبه شب مقابل بارسلونا حضور یافت و صحبت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته اسکای آلمان، توماس مولر پیش از مسابقه حساس بایرن مونیخ و بارسلونا ابتدا درباره رویارویی با لواندوفسکی، مهاجم جدید بارسا گفت:

ده روزی است که سادیو [مانه] به شوخی به من می‌گوید حواست باشد اشتباهی توپ را به لواندوفسکی پاس ندهی. ما باید فردا بازی خودمان را انجام دهیم و بیش از حد روی لواندوفسکی متمرکز نشویم. ارتباط من و لواندوفسکی در زمین بازی طی سال‌ها بهتر شد اما حالا بازیکنان انعطاف‌پذیر زیادی در خط حمله بایرن مونیخ هستند و ما الان یک مهاجم هدف نداریم. حریفان ما نمی‌دانند کدام بازیکن، هدف خط حمله ما است اما ما باید کاری کنیم این سیستم جواب دهد. من الان رابطه خوبی با لواندوفسکی دارم. غیر از صحبت درباره گلف، صحبت خصوصی خاصی نداشته‌ایم. پس از انتقال روبرت به بارسلونا در واتس‌اپ با یک‌دیگر در ارتباط بودیم. البته که پس از قرعه‌کشی اوضاع جذاب‌تر شد. فوتبالیست‌ها نسبت به مردم عادی متفاوت نیستند. 

  • رویارویی با بارسلونا:

ما می‌خواهیم در نبردها برتر از بارسلونا باشیم و وقتی توپ را از دست می‌دهیم، سریعا آن را پس بگیریم. در این بازی هر اتفاقی می‌تواند بیفتد. اخیرا در بوندسلیگا مقابل رقبایی قرار گرفتیم که خوب دفاع می‌کردند اما فکر می‌کنم بازی فرداشب، بازی‌ای خواهد بود که هواداران بی‌طرف از آن لذت می‌برند. وقتی تیم‌های بزرگ اروپا با یک‌دیگر دیدار کنند، همه انگیزه‌های بیش‌تری دارند. البته که آگاهیم بارسلونا شروع خیلی خوبی داشته و گل‌های زیادی زده است. برای پیروزی در بازی فردا باید فراتر از همیشه تلاش کنیم. 

  • ترکیب تیم: 

 البته که ایده‌هایمان را با سرمربی در میان می‌گذاریم اما سرمربی متخصص مدیریت تاکتیک‌ها و ترکیب ابتدایی است. او نیازی به توصیه گرفتن از طرف ما ندارد اما طبیعی است که با یک‌دیگر صحبت کنیم. سرمربی، رییس تیم است و حرف آخر را می‌زند. این خوب است. 

  • انگیزه اروپایی بیش‌تر نسبت به بوندسلیگا: 

 بازی‌های اروپایی مثل بازی با اینتر در سن سیرو یا بازی با بارسلونا توجهات بیش‌تری را جلب می‌کنند و این انگیزه مضاعفی برای ماست. شاید مهاجمان ما در لیگ قهرمانان اروپا نسبت به بوندسلیگا دوندگی بیش‌تری داشته باشند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *