ستاره برزیلی رئال: اتلتیکو خیلی حرف می زد!

رئال توانست با نتیجه ۲-۱ در ورزشگاه وندا متروپولیتانو از سد اتلتیکو عبور کند و با کسب ۱۸ امتیاز از ۶ دیدار قاطعانه صدرنشین لالیگا بماند.

رودریگو ، مهاجم برزیلی رئال مادرید در پایان بازی گفت: دربی بازی خاصی است. خیلی خوشحالم که موفق به گلزنی شدم و توانستم برای کسب پیروزی به تیم کمک کنم. مربی به من ایمان داشت. چیزی که تغییر کرده شروع گلزنی های من از اواخر فصل قبل است و شروع خوبی هم داشته ام و امیدوارم تا پایان بتوانم همینطور ادامه دهم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری: او ادامه داد: جایگزینی کریم غیرممکن است، اما سعی خود را می کنم و تا اینجا خوب بوده ام. نقش جدیدی برای من است چون نحوه بازی من مثل کریم نیست. بازی من فرق می کند و ما نحوه بازی خود را تغییر دادیم.

رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی

از نحوه شروع فصل خود راضی هستیم. در تمام بازی ها پیروز شده ایم و حالا به اردوی تیم های ملی می رویم. باید استراحت کنیم و بعد از وقفه بازی های ملی بهتر برگردیم.

تنش در دربی مادرید

بازی متفاوتی بود. دربی ها همیشه مهم هستند، اما امروز به خاطر اتفاقاتی که این هفته رخ داد متفاوت بود. ما حرف خود را درون زمین زدیم. اتلتیکو خیلی حرف می زد، به آنها نشان دادیم که هستیم. خوشحالم که خوب بازی کردم و موفق به گلزنی شدم. باید از شوامنی به خاطر آن پاس زیبا تشکر کنم.

بازی در کنار وینیسیوس جونیور

بازی در کنار او لذت بخش است و حضور او اینجا چیز ویژه ای است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *