ستاره خط میانی منچستریونایتد در رادار بایرن مونیخ

توماس توخل علاقه زیادی به جذب کاسمیرو، هافبک منچستر دارد.

انتظار می‌رود با ورود توماس توخل، برنامه‌های نقل و انتقالات بایرن مونیخ برای خط هافبکش دست‌خوش برخی تغییرات شود و جز کنراد لایمر، احتمال جذب یک هافبک دیگر نیز توسط آن‌ها وجود دارد

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ به نوشته گئورگ هولتسنر از کیکر، توماس توخل مشتاق جذب یک هافبک شماره ۶ توسط بایرن مونیخ است. او از طرفداران کاسمیرو هافبک منچستریونایتد به حساب می‌آید و ویژگی‌های او را تحسین می‌کند. آرزوی توخل داشتن کاسمیرو در تیمش است. اما اگر این بازیکن ۳۱ ساله برزیلی در دسترس نباشد، توخل خواهان جذب یک هافبک دفاعی مشابه با کاسمیرو از نظر دفاعی و رهبری تیم است. توخل هافبکی می‌خواهد که از چهار مدافع پشت سر خود محافظت کرده و دفاع کند. همچنین وجود چنین بازیکنی باعث می‌شود که یوسوا کیمیش نیز آزادی عمل بیش‌تری در زمین داشته باشد و بیش‌تر به عنوان یک هافبک میانی شماره ۸ بازی کند.

احتمالی جدایی برخی هافبک‌های بایرن مونیخ از این باشگاه

کنراد لایمر و لئون گورتسکا با مشخصات هافبک دفاعی مد نظر توماس توخل هم‌خوانی ندارند و در صورت جذب گزینه مد نظر این مربی، حضور این دو به همراه یوسوا کیمیش، رایان خرافنبرخ و مارسل زابیتسر در ترکیب باعث بیش از حد شلوغ شدن خط هافبک بایرن می‌شود. به همین خاطر احتمال جدایی برخی از آن‌ها از تیم وجود دارد.

آینده رایان خرافنبرخ در دستان توماس توخل

بایرن مونیخ قصد فروش رایان خرافنبرخ را پس از تنها یک فصل ندارد. با این حال آینده این استعداد ۲۰ ساله هلندی به توماس توخل و برنامه ریزی‌هایش بستگی دارد. لیورپول نیز به خرافنبرخ علاقه زیادی دارد و خود بازیکن نیز چندان به این انتقال بی میل نیست اما او برای باواریایی‌ها حتی اگر پول زیادی به جیب بزنند، غیر قابل فروش است. شاید بهترین راه حل، انتقال قرضی خرافنبرخ که تا سال ۲۰۲۷ با بایرن قرارداد دارد به یک باشگاه دیگر برای دریافت زمان بازی مورد نیازش باشد.

همچنین به گزارش«AZ»، این واقعیت که خرافنبرخ تاکنون بسیار کم بازی کرده، بیش‌تر به این خاطر است که در انجام وظایف دفاعی خود چندان خوب نیست. او پیشرفت قابل توجهی در این زمینه نداشته و به همین دلیل زمان بازی زیادی تاکنون به دست نیاورده است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *