ستاره رئال میلان را رها نمی کند!

براهیم دیاز یک بار دیگر برای آث ماندن در میلان و عدم بازگشت به رئال مادرید چراغ سبز نشان داد.

براهیم دیاز که به صورت قرضی از قرضی از رئال مادرید به میلان پیوست و برای این تیم به میدان می‌رود، شب گذشته در جریان پیروزی تک گله روسونری مقابل ناپولی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ دیاز که حدود دو میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد شب گذشته این اتفاق مهم را به صفحه شخصی خود کشاند. او تصویری از خودش و این جایزه را برای دنبال کنندگان به اشتراک گذاشت و نوشت: “یک شب عالی بود، این تیم من است.”

براهیم پس از بازی گفت: “فکر می‌کنم ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. خوشحالم، نه تنها به خاطر جایزه MVP، بلکه برای نتیجه. اکنون زمان صحبت در مورد رئال مادرید نیست. من در میلان راضی و خوشحال هستم.”

1851701

راهیم دیاز که تا سال ۲۰۲۵ با رئال مادرید قرارداد دارد و با اعتمادی که استفانو پیولی به او نشان داده در سطح بالایی در میلان بازی می کند، پس از بازی فوق‌العاده‌اش در سن سیرو نخواست درباره بازگشت احتمالی به رئال صحبت کند. گفتنی است که در هفته‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از آن است که میلان در حال مذاکره با رئال مادرید است تا قرارداد براهیم دیاز را دائمی کند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *