تیتر خبرها

"ستاره پسیانی" تولدش فِیس ساخته آسسس بجز ابروهاش که با فرش سته؛ جیران باس میشدی اصن!

setareh pessyani shayanews

ستاره پسیانی بازیگر اکتیو و جذب این روزهای سینما می باشد که یه شهریور ماهیه و به تازگی ۳۷ ساله شد اما یه ۳۷ ساله ی جذاااب!

شایانیوز- ستاره پسیانی بازیگری جذاب و از پرکارهای این روزای سینما و شبکه خانگی می باشد که در سریال شبکه خانگی خاتون بود، بعد هم در جیران با کاراکتر نقره خاتون دلبری کرد و در فلیم علف زار نیز از نقش های خوب این کار بود. ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی می باشد که درسته با پارتی بازیه بابا جانش پا به این عرصه گذاشت اما خب استعداد خوبی در اون داشت و حالا تونسته اسم و رسم خاص خودش رو در هنر بازیگری داشته باشه.

ستاره پسیانی از کودکی پای نقش آفرینی های جذاب آتیلا پسیانی بوده و تو همین کارا بزرگ شده که خب میدونید دیگه خیلی از آقایون و خانومای بازیگر و کارگردان مثل آب خوردن بچهاشونو وارد عرصه بازیگری می کنند که برخی تنها اسم بازیگر رو یدک میکشن و خیلیاشونم خب انگاری تو خونشون جریان داره و مثل ساعد سهیلی میتونن موفق هم باشن!

اما برگردیم سراغ ستاره پسیانی خودمون باید بگیم که خانوم خانوما یک شهریور ماهی هستند و در دهه شصت به دنیا اومدن. ستاره پسیانی به تازگی ۳۷ ساله شده که خب سن و سالشم به چهرش میاد و از اون مدل خانوما نیست که این موضوع رو با عمل های جراحی و میکاپ بپوشونه یا کمتر نشون بده. در ادامه تصویری از ستاره پسیانی مشاهده می کنید که زیبایی خاص خود را دارد فقط به قول کاربران کمی تا قسمتی ابروهاش از لیفت زیادی افشون شده!!

rominaparto_1662642192

حال و حول ستاره پسیانی با خونواده ای که داره

ستاره پسیانی رابطه خیلی قشنگ و نزدیکی با خانوادش به خصوص پدرش داره و تصاویر در صفحه اینستاگرامش هم در این مورد زیاده. ستاره خانوم مثل خیلی از همکارانش راه هموار و آسونی رو برای ورود به سینما داشت و مثل آب خوردن به چیزی که دوست داشت یعنی بازیگری رسید.

ستاره پسیانی شخصیتی آروم و به دور از حاشیه ای داره اما از طرفی هم مغرور و محکم نشون میده! بالاتر گفته بودیم خانوم خانوما تازگیا در دو پروژه کار کردن اما خاتون سریال پر بیننده و خیلی محبوبی که مدتی پیش به پایان رسید هم از سریال هایی جدیدا بازی کرده ستاره خانوم پسیانی بود. البته که دختر بازیگری معروف بودن این خوبیارو هم داره دیگه به راااحتی میتونی نقش بگیری  تو بهترین پروژه ها بازی کنی!!!

setareh.pessyani_1650543016

setareh.pessyani_1656083071_1

ستاره پسیانی نچرال و ژذابه اما غرور کیلویی داره!

ستاره پسیانی از بازیگرای نچرال فیس و باحال سینما و تلویزیونه که البته خیلی هم مغروره و حتی بیشتر از پدرش خودش رو خفن میدونه! 

از خوبیای ستاره خانوم پسیانی اینه که همانند خیلی از همکاراش اهل آرایش های شدید و غلیظ نیست و ترجیحش بر اینه که چهره ای هنرمندانه داشته باشه و البته اعتماد به نفسی بالا! 

خانوم بازیگر اهل تیپای نامتعارف و تو چشم هم نیست و اکثرا با استایل ها گشاد دیده میشه. در ادامه نمونه بارز مواردی که گفته شد رو در اکران “علفزار” از ستاره پسیانی مشاهده می کنید.

setareh.pessyani_1656838240_1

به رُخ کشیدنای ستاره پسیانی با گوش و گوشواره!

اما ستاره پسیانی خب درسته که میگیم با نامتعارف پوشی جلب توجه نمیکنه اما علاقه زیادی به برخی آیتما مثلا اکسسوری ها داره و در بیشتر مراسمات و فضاهایی که دیده میشه سعی داره تا جینگولیای خوشگلش رو نشون بده و به رخ بکشه علی الخصوص گوشواره!

hana_chavoshii_298762579_731864071207717_8622128687861455975_n

بیوگرافی خارجکی ستاره پسیانی

تاریخ تولد ستاره پسیانی به ۱۷ شهریور ماه ۱۳۶۴ در تهران برمی گردد. ستاره پسیانی، فرزند زوج هنری به نام های آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بود. خسرو نام تنها برادر ستاره پسیانی میباشد که در حرفه بازیگری و تئاتر، مشغول به فعالیت است و مادربزرگش مرحومش که نیز از بازیگران به شمار می رفت؛ جمیله شیخی نام داشت.

تحصیلات ستاره پسیانی

با اینکه ستاره پسیانی، علاقه فراوانی به بازیگری داشت اما در رشته گرافیک، ادامه تحصیل داد و از هنرستان سوره، مدرک دیپلم گرافیک دریافت کرد. سپس به روسیه مهاجرت کرد تا در آن جا ادامه تحصیل دهد. وی در دانشگاه وارنژ روسیه، تحصیلات آکادمیک خود را با موفقیت تمام کرد.

setareh.pessyani_1618566216

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *