ستاره کلیدی بایرن در سال های آینده

سران بایرن مونیخ به دنبال تمدید قرارداد زود هنگام با پدیده خود، جمال موسیالا هستند. 

بایرن مونیخ قصد دارد برای مدت طولانی، جمال موسیالا را در تیم خود حفظ کند تا او را تبدیل به یک چهره برای هویت باشگاه خود کنند. با وجود اینکه موسیالا تا سال ۲۰۲۶ قرارداد دارد، اما مدیران بایرن نمی‌خواهند هیچ ریسکی در این‌باره کنند و اکنون در حال برنامه ریزی مذاکرات با این ستاره جوان برای تمدید قراردادش همراه با افزایش دستمزد، هستند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد در این‌باره گفت: البته ما قبل از جام جهانی به مادر جمال و نمایندگانش گفتیم که از او بسیار راضی هستیم و به آن‌ها اطلاع دادیم می‌خواهیم بعد از جام جهانی با آن‌ها در مورد آینده جمال در بایرن مونیخ، صحبت کنیم.

 بایرن از همان روز‌های ابتدایی، به خوبی از پتانسیل عظیم موسیالا آگاه بود، بنابراین آن‌ها زمانی که موسیالا در سال ۲۰۲۱ قرارداد جدیدی را امضا کرد، یک بند حقوق پویا در قراردادش گنجاندند. این یعنی حقوق ۵.۵ میلیون یورویی (ناخالص) که موسیالا در زمان امضای قراردادش دریافت می‌کرد، در طول این مدت افزایش یافته است. این افزایش‌‌ حقوق بر اساس مواردی مانند حضور بیش از ۴۵ دقیقه‌ای در ۲۵ بازی بوده است.

موسیالا در حال حاضر حقوقی درآمد سالانه ۸ میلیون یورویی (ناخالص) دارد. رقمی که طبق همین قرارداد فعلی می‌تواند تا ۱۱ میلیون یورو در سال نیز، افزایش پیدا کند. حمیدزیچ در ادامه صحبت‌هایش گفت: جمال یکی از نقاط درخشان آلمان در جام جهانی بود. تماشای بازی او سرگرم کننده است. بازی در جام جهانی برای او تجربه ارزشمندی است اگرچه حذف تلخی بود. جمال هنوز ۱۹ ساله است و تورنومنت‌های زیادی برای بازی کردن در آلمان دارد. ما دیدیم که او می‌تواند در تیم ملی نیز، عملکردی مشابه با بایرن مونیخ داشته باشد. ما در بایرن هر کاری انجام می‌دهیم تا از او در مسیر پیشرفتش، حمایت کنیم.

اولیور کان نیز موسیالا را یکی از ارکان مهم بایرن مونیخ در آینده دانسته است. او در این‌باره، گفت:

جمال دارای ویژگی‌های فوق العاده‌ای است و در سن ۱۹ سالگی، همواره خود را در سطح بالایی نشان می‌دهد. او همچنین بسیار جاه طلب است و همیشه می‌خواهد بهتر شود. ما خوشحالیم که او را داریم. جمال سنگ بنای مهمی در آینده بایرن مونیخ خواهد بود.

موسیالا در طول جام جهانی چندین بار با مربی شخصی خود تماس گرفت تا در مورد چگونگی بهبود تمام کنندگی‌اش صحبت کند. برای سال جدید نیز، موسیالا می‌خواهد با دینو تاپ مولر روی شوت زنی و تمام کنندگی‌اش، کار کند. با حذف از جام جهانی، موسیالا برای مدتی از فوتبال دور خواهد ماند. او به طور معمول هیچ بازی را از دست نمی‌داد اما حذف تیم ملی آلمان در مرحله گروهی یک ناامیدی بزرگ برای او است. او بازی‌های مرحله حذفی را تماشا نخواهد کرد و می‌خواهد با وقت گذرانی با خانواده و دوستانش، از این حالت در بیاید. 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *