ستاره گرانقیمت منچستریونایتد در آستانه جدایی

آرون ون بیساکا به احتمال فراوان در زمستان یونایتد را ترک خواهد کرد و باشگاه برای جانشینی او دو گزینه را زیر نظر دارد.

آرون ون بیساکا بدون شک یکی از بدترین خریدهای چند سال اخیر منچستریونایتد است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او در سال ۲۰۱۹ با قراردادی به ارزش ۵۵ میلیون یورو از کریستال پالاس به خدمت گرفته شد تا سمت راست خط دفاعی یونایتد را تقویت کند و هرچند شروع او خوب بود ولی در ادامه نتوانست در حد انتظارات کار کند تا جایی که در فصل جاری تنها چهار دقیقه به میدان رفته و جایی در ایده‌های اریک تن‌هاخ ندارد.

 از قرارداد ون بیساکا دو سال دیگر باقیمانده و بسیار بعید است یونایتد بتواند از فروش او حتی نیمی از پولی که برای خریدش هزینه کرد را به دست بیاورد.

uh5yasru

در فصل جاری دیوگو دالوت، مدافع راست ثابت یونایتد است و توانسته بسیار هم خوب کار کند اما طبق ادعای دیلی میل، مدیران باشگاه با توصیه تن‌هاخ به دنبال جذب مکس آرونز، مدافع ۲۲ ساله نوریچ، هستند. بازیکنی که مورد توجه بارسلونا هم قرار دارد. یرمی فریمپونگ، بازیکن هلندی لورکوزن، نیز دیگر گزینه شیاطین سرخ برای تقویت دفاع راست است.

اما سرنوشت ون بیساکا چه خواهد شد؟ او در فهرست فروش یونایتد در تابستان بود و باشگاه حتی با انتقال قرضی او هم موافق بود ولی در نهایت ماندنی شد. گفته می شود این بازیکن ۲۴ ساله احتمالا در زمستان به صورت قرضی به پالاس باز خواهد گشت.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *