تیتر خبرها

"سحر زکریا" مثل عروس مردگان شده از بس رو کوکه؛ یعنی تتلو مقصد بعدی خانومه؟!!!

sahar zakaria shayanews

سحر زکریا بازیگر پر حاشیه سینما و تلویزیون به تازگی با انتشار ویدیویی که در اون به مواد زدنش اعتراف میکنه دوباره سوژه کاربرای فضای مجازی شد!

شایانیوز- سحر زکریا از بازیگران محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که این روزا با ویدیوهای جنجالی که ازش بیرون میاد حسابی داره روی هر چی حاشیه سازه رو کم میکنه. سحر زکریا که با نقش آفرینی های متعدد تو فیلم های مهران مدیری تونست به جایگاه خیلی خوبی در بازیگری برسه و یه پارتنر همیشگی واسه مهران خان به شمار میومد، حالا بدجوری خودش و سابقه اش خراب کرده که بیا و ببین. البته بازگشت سحر زکریا جلو دوربین بعد از مدت مدید از طریق برنامه شب آهنگی این تصور رو در ذهن ایجاد میکرد که خانوم راه درستُ پیش گرفته که …!!!

اما چند وقت پیش سحر زکریا یه کلیپی از لایوش منتشر شده بود که فک مَک همه رو آورد پایین. سحر خانوم تو این کلیپ رسما میگه که داره مواد میزنه و واقعا اگه نمیگفت هم از ظاهر و نحوه حرف زدنش بدجوری این قضیه تو چشم میخورد. این خانوم بازیگر که نشون داد بدجوری زده تو جاده خاکی از در اینستا وارد نشده با این حرکاتش داره یه کاری میکنه که کلا از کشور دیپورت شه. سحر زکریا با یه کلاه و عینک ده ایکس لارج داره یه جوری نظر کاربرا رو با آب و تاب میخونه که قشنگ داره از اون ور بوم میفته!

سحر زکریا سلطان اعتراض های خاموش!

سحر زکریا از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه یکم از بازیگری فاصله گرفت بدجور مخالف هر چی تو دنیائه شد و تصمیم گرفت به جای اینکه یه راه درستی رو در پیش بگیره، بزنه تو کار هر چی کار درست انجام بده تو دنیا وجود داره و مدام از این ور و اونور شکایت کنه که عای چرا قضاوت میکنین اینو و ای وای چرا حرف نمیزنین به اون!

سحر خانوم از بس به اینور و اونور گیر داد یه مدت طولانی مجبور شد از کار دور بمونه و به همین خاطر رسما صدا و سیما به حالت تعویق در آوردش. برای همین هم بعد از چندین سال و به قول خودش به زور قسمتی رو که مدت ها قبل در شب آهنگی ضبط کرده بودن، توی فیلم نت نمایش دادن.

w

استایل عجیب و غریبی که فقط مخصوص سحر زکریاس!

سحر زکریا از زمانی که از بازیگری کلا کشیده کنار بدجور فاز و نول قاطی کرده و به جای تیپ زدنایی که او رو شبیه یه بازیگر ایرانی نشون بده، زده تو جاده خاکی و انگاری با همه چی مثل همون بازیگری خداحافظی کرده. حتی فرم حرف زدن سحر زکریا که تو برنامه شب آهنگی هم بسیار به چشم میومد، باعث شد که نظر خیلیا به جای حرفای این خانوم به حاشیه هاش جلب بشه.

q

e

با سحر زکریا بیشتر آشنا شیم!

سحر زکریا متولد ۲۸ آذر ۱۳۵۲ در شهر اراکه. مادر اصالتا شمالی بود و پدر اراکی تبارش مهندس برق بود. سحر خانوم فقط یه خواهر داره که برخلاف خودش ازدواج کرده و بچه داره.

سحر زکریا اولین بار با بازی در سریال “در پناه تو” تونست توانایی های خودش رو در بازیگری به رخ بکشه و بعد از اونکه مورد توجه مهران مدیری قرار گرفت وارد تیم او شد. خانوم زکریا در سریال هایی همچون “قهوه تلخ”، “شوخی کردم”، “در حاشیه” و تعدادی دیگر از سریال های مهران مدیری به نقش آفرینی پرداخت.

QE

S

fd

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *