سخت ترین روزهای آقای گل پرسپولیس!

1661968741 42 مهدی عبدی

زننده گل پرسپولیس در فینال آسیا، این روزها آخرین گزینه یحیی گل محمدی برای حضور در ترکیب اصلی است.

روزی که کالدرون، مهدی عبدی را به عنوان پدیده ای جوان در دربی بزرگ پایتخت به عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاد و با گل او به پیروزی رسید، تمامی اهالی فوتبال از حضور یک گلزن تمام عیار در فوتبال ایران خبر دادند. مهاجمی که روند درخشش خود را طی کرد و در دربی و حتی در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز گلزنی کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ همان روزهایی که کارشناسان و هواداران به عبدی لقب “مار زنگی” را دادند و این امیدواری وجود داشت پس از جدایی مهدی طارمی و علی علیپور، او جای آن ها را پر کند اما رفته رفته این وضعیت تغییر کرد. مهدی عبدی از نگاه گل محمدی به مهاجمی «ندو» تبدیل شد و با وجود بازی های جسته و گریخته اش، فصل قبل باز هم عنوان آقای گل پرسپولیسی ها را مال خود کرد.

در این فصل اما به مهدی عبدی تنها برای دو بازی اعتماد شد. آن هم در غیاب لوکادیای ناآماده و پاکدل مصدوم. حالا لوکادیا مهاجم اول است و پاکدل مهاجم ذخیره ای که قرار است در نقش تعویض طلایی باشد و البته که هنوز دیاباته به ایران نیامده و با حضور شیخ، عبدی دیگر شانسی برای حضور در ترکیب نخواهد داشت.

به هر روی مهدی عبدی روزگار سختی را طی می کند و باید دید باز هم می تواند با چند دقیقه فرصتی که برای حضور در بازی به او داده می شود، خودش را ثابت کند یا نه.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714901874 2020378

۴ روش برای جذاب‌تر کردن روشنایی آشپزخانه

در این پست ۴ روش برای جذاب‌تر کردن روشنایی آشپزخانه را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *