سرخوشی "عروس فاطمه گودرزی" که سیل هم حریفش نیس؛ سگِ تو چشای هاسکیش عجب پاچه بگیره!

fatemeh goodarzi shayanews

عروس فاطمه گودرزی بازیگر سریال ویلای من که سالیان زیادی شاگردی مهران مدیری رو کرده و به تازگی یه عکس سرشار از اعتماد به سقف منتشر کرد.

شایانیوز- عروس فاطمه گودرزی، دریا مرادی دشت از بازیگرای محبوب سینما و تلویزیونه که با بازی در آثار مهران مدیری به شهرت رسید. از آنجایی که عروس فاطمه گودرزی در تعدادی از فیلم و سریالاش در سنین کمتر مقابل خانواده فاطمه گودرزی به نقش آفرینی پرداخته، از همون موقع تونسته محبوب دل آقا پویان بشه و تقریبا پنج سالی میشه که عروس فاطمه گودرزی شده. این بازیگر با استایل متفاوت و چهره خاصش اینستا رو رسما ترکونده و پیجش شده پر از تبلیغات رنگارنگ از میکاپ های مختلف!

عروس فاطمه گودرزی اخیرا یه استوری باحالی گذاشته که دیگه واقعا ته هر چی خودشیفتگیه درآورده. خانوم با انتشار یکی از عکساش که توی اون موهای سفیدش پیداس میگه که شما هم مثل من عاشق موهای سفیدتون هستین؟ خانوم معلومه که نه! اگه اینقدر از ما هم تعریف کنن و هی قربون صدقه ماها برن، اونوقت بی تردید باهات هم نظر میشدیم.

تازه همین چند وقت پیش بود که دریا مرادی دشت با موهای بالیاژ کرده اومده بود چتریاشُ به رخ بکشه. حالا یهویی میاد میگه عاشق موهای سفیدم شدم و باز هم همون جای همیشگی یعنی تو ماشینش عکس انداخته که از دید کاربرا اگه ماشین نبود نمیدونستیم دریا خانوم چیکار میکرد!

tr

عروس فاطمه گودرزی همه جوره خاصه!

دریا مرادی دشت از زمان ورودش به اینستا چشم خیلیا بهش خیره اس و نمیدونن چطور هیچ فیلم و سریالی الان بازی نمیکنه ولی چرا اینقدر تو اینستا یه پا ستون شده واسه خودش. دلیل این قضیه فیس متفاوت و دوست داشتنیِ خانومه که میون بازیگرای دیگه اونو خیلی محبوب کرده.

این بازیگر از زمانی که تو فضای مجازی تبدیل به اینستاباز اعظم شده دیگه مدام از خودش در حالات مختلف عکس منتشر میکنه و دوست داره هی بگه آره من واقعا زیبام! البته تو این زمینه طرفداراش حسابی ازش تعریف میکنن و با این تعریف و تمجیدا کاری کردن که خانوم خودشو یه پا آنجلینا جولی میبینه و هی میخواد پز فیسشُ بده!

kskf

df

sd

هاسکی عجیب و ترسناک عروس فاطمه گودرزی!

دریا خانوم به تازگی یه هاسکی ترسناک با خودش به خونه آورده و همه جا هم با خودش میبرتش. از اونموقع خانوم بازیگر یه طوری شده حامی حیوانات که بیا و ببین! تو هر قضیه ای که جانداران در اون دخیل باشن دیگه عروس فاطمه گودرزی رسما یه پایه شده که همش باید نظر بده. این اتفاق نشون میده که خانوم خانوما چقد چشمش به سلبریتیا جمعِ و همش سرش تو کار بقیه اس و نمیخواد هیچ جوره از بقیه عقب بمونه.

fgg

تولد فاطمه گودرزی که سوپرایز از سر و کولش بالا میرفت!

فاطمه گودرزی که مدتی پیش تولدش بود تو یه جای خیلی شیک و پیک تولدش رو با همسر سابق بهاره رهنما جشن گرفت. ولی اخیرا دریا مرادی یه استوری گذاشت که نشون داده بود فاطمه خانوم قبل از این سوپرایز شده بود، اونم چه سوپرایز خفن و گرونی!

گویا فاطمه گودرزی یه مبلی رو واسه خونش سفارش داده به تازگی که قابلیت پخش موزیک داره و فاطمه خانوم هم بی خبر از همه جا داره توضیحات کارشناس شرکت رو برای طرز کار با سیستمش گوش میده که یهو با روشن شدن سیستم پخش موزیک آهنگ معروف تولد عربی براش پخش میشه و خانوم بازیگر حسابی سوپرایز میشه و تامااااام!

sbfjsh

sdef

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *