سلفیِ خیره کننده "هدی زین العابدین" با چشمای زاغ؛ مهره مار خانوم تو صورتش چه باحاله!

hoda zeinolabedin shayanews

هدی زین العابدین از چهره های آروم اما جذابی هستش که تصاویر زیادی از خودش منتشر میکنه و اینبار هم با رفیق جانش یه سلفی باب میل فالووراش گرفت.

شایانیوز- هدی زین العابدین از بازیگرای جذاب سینما و تلویزیونه! حالا از چه لحاظ؟ هم چهره و هم حرفه. بله خانوم هدی زین العابدین از هنرمندان کاربلد و جوان کشورمون هستند که با بازی در سریال “سقوط یک فرشته” دیده شدن که البته نقش دختری چادری و ساده داشتن و بعد هم با ایفای نقش دختری شر و شیطون در سریال شبکه خانگی “رقص روی شیشه” حسابی درخشید. البته که هدی زین العابدین انگاری از اون مدل کاراکتراست که همه جوره بهش میاد و در هر دو ظاهر عالی بود.

هدی زین العابدین علاوه بر بازیگری در مدلینگ هم فعالیت دارد و از اونجایی که سعی داره تا با استعداد و هنرش دیده بشه اهل حاشیه سازی هم نیست! خانوم بازیگر سن و سال بالایی نداره اما کارنامه کاری قابل دفاع داره. وی به تازگی هم در فیلم زاوالا حضوری جذاب دارد که جدیدا رسیده به مرحله اکران مردمی.

اما از این که گذشته همانطور که گفتیم این بازیگر اهل جنجال نیست و حتی صفحه اینستاگرامش هم تعادل داره یعنی هم کارای مربوط به حرفش رو میذاره و هم گهگاهی تصاویری از خودش. در ادامه عکسی از خانوم خانوما مشاهده می کنید که با رفیق جانش منتشر کرده.

87275028_502430737302413_8786488983111969300_n

hoda_zeinolabedin_1549059590_1

اما مُهره مار چهره جذاب هدی زین العابدین چیه؟

اما اونچه که در تصویر بالا مشاهده کردید و در تمام تصاویر خانوم بازیگر مشخصه خال گوشه لب اوست که به اعتقاد و نظر کاربران جذابیتش رو دو برابر کرده. هدی زین العابدین اینطور که از چهره اش مشخصه نجراله و یا اگر هم دستی به صورتش برده چندان زیاد نبود و مثل خیلی از بازیگران سینما به قولی نکوبیده از نو بسازه!

Untitled

شاید براتون جالب باشه بدونید که هدی زین العابدین قبل از اینکه اصلا به شهرت برسه و معروف شه کار بازیگری رو از بازی در تبلیغ برنج آوازه شروع کرد و در تیزر تبلیغاتی این شرکت ایفای نقش داشت.

البته هدی زین العابدین در گفتگویی قابل تامل درباره علاقه اش به هنر بازیگری می گوید: «من به این هنر و حرفه بسیار علاقه مند بودم و از راه شرافتمندانه و درست وارد این کار شدم».

همین جمله کافی است که مخاطب بداند و تاویل کند که برای رسیدن به پرده نقره ای و جعبه جادو راه های غیر شرافتمندانه نیز وجود دارد.

Untitled

بیوگرافی جالب هدی زین العابدین

هدی زین العابدین متولد ۲۳ خرداد ۱۳۶۸ در کرج ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد. هدی در یک خانواده ۵ نفره بدنیا آمده و یک برادر و یک خواهر نیز دارد ، پدرش مغازه دار و شغل آزاد و مادرش خانه دار دار بود که مدت هاست فوت کرده است. 

نگاه عجیب هدی زین العابدین به بازیگری

جهان گسترده بازیگری باعث شد وارد حوزه مطالعه این رشته شوم، نه مطالعه از نوع ورق زدن کتاب، البته کتابخوانی هم داشتم ولی مطالعه از نوع بصری بیشتر بود.

یعنی دقتم به دنیای اطرافم پر رنگ تر شد، دیگر از کنار آنچه پیرامونم می گذشت بی تفاوت نمی گذشتم که باعث شد نگاه و نگرشم به آدم ها عوض شد.

Untitled

و اما تشکر هدی زین العابدین از شما…

اگه ورزش می کنید

اگه شب بیدار می مونید و درس میخونید

اگه کار می کنید

اگه از خانوادتون حمایت می کنید

اگه تلاش میکنید درست رفتار کنید

اگه تلاش می کنید مشکلی رو حل کنید

اگه …

و کسی تا حالا ازتون تشکر کرده

من ازتون تشکر می کنم که

دنیا رو به جای بهتری تبدیل می کنید

Untitled



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *