سمیرا حسن پور با بوتای پاشنه بلندش شد یِپا مدلینگ؛ خاتونای جیران چه وِلی دادن رو زمین!

سمیرا حسن پور بازیگر گلین خاتونِ جیران این روزا حسابی شده یکه خوشگلا و مشهورا، به همین علت تصاویری منتشر میکنه که حسابی جذابن و تو چشم!

شایانیوز- سمیرا حسن پور از بازیگرای جذاب و مشهوریه که ابتدا کار خود را با بازی در سریال های تلویزیونی شروع کرد و اگه بخوایم اول اولشم بگیم باید به سریال “پایتخت” اشاره کنیم که سمیرا حسن پور نقش گلرخ رو داشت، عشقِ اول ارسطو!! سمیرا حسن پور اما این روزا تو سریال محبوب “جیران” ایفای نقش داره و خانوم خانوما به قدری درجه یک شده که از نقش اصلیای این سریاله و کاراکتر گلین خاتون رو ایفا میکنه!

سمیرا بانو البته که تو این دو سه سال اخیر اونقدری پرکار شده که تازگیا سریال تلویزیونیش هم تموم شد و خانوم خانوما در “بی همگان” هم تشریف داشتند. سمیرا حسن پور از هنرمندای با استعدادیه که با تلاش خودش اومد بالا! البته بهتره بگیم خودش تلاش کرد و توانا بود در این عرصه، امااااا همسر شاخ و کارگردانش هم تاثیر به شدت زیادی داشت و حالا سمیرا خانوم از هنرمندان اسم و رسم دار در این عرصه هستند.

سمیرا حسن پور این مدلیه که عکس و ویدیو از خودش و یا به همراه همسرش تو صفحه اینستاگرام زیاد به اشتراک میذاره و خب از اونجایی که اهل ژیگول پوشی و گاهی هم نامتعارف پوشیه، ممکنه تو حاشیه و جنجالات ناجورم بره! اما در ادامه ابتدا تصویری زمستونی طور از وی مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

ac-image-uc1648747345zU

وقتی سمیرا حسن پور با این عکس آبروی نقره خاتونو میبره!

جالب اینجاست سمیرا حسن پور در هر دو نقش بی همگان و جیران از کاراکترای مثبته کاره و کلا فیسشو خدا یجور آفریده که باس بهش گفت آفرین!! چرا که بر خی از هنرمندان هستند همانند خانوم رویا نونهالی که کلا منفی باز می باشند! حالا یعنی چی؟ یعنی اگه یکم فکر کنید می بینید رویا نونهالی رو ۹۹ درصد در نقش های منفی دیده اید و کلا این مدلی بهشون میاد. برخی هم هستند همانند سمیرا حسن پور که برعکسن و اصلا اگه در کاراکتری غیر باشند باز مخاطب منتظره تا یه جای کار یه مدلی دیگه بشه و برگرده به راه راست!!!

در ادامه تصویری از خاتونای جیران می بینیم که البته برخی از کاربران تیزبین به جوراب سوراخ نقره خانوم اشاره کردن! بابا میکروسکوپ!

unknown_306578943_2007197076143267_3691392132723827281_n (1)

سمیرا حسن پور زده تو فاز و فوز نامتعارفی بَددد!

خب یادتونه ابتدای متن گفتیم سمیرا حسن پور گاهی میزنه تو فاز و نول نامتعرفی؟ مثلا سمیرا خانوم چند وقت پیش عکسی منتشر کرد که او رو در تراس خونشون نشون میداد که با یه لباس خیلی راحتی لم داده رو صندلی و فازی گرفته که اروپاییا رو هم تو کف میذاره. این بازیگر خوش چهره که هیچ وقت این مدلی عکس نذاشته بود یه کوچولو حاشیه ساز شد، چون خیلی ریلکس تیپ زده بود که خب کمتر بازیگری با این مدل سبک استایلی فوتو میندازه و میذاره تو اینستا. البته نکته دیگه ای که تو این عکس توجه خیلیا رو به خودش جلب کرده بود، چهره فوق العاده غمگین و ناراحت سمیرا حسن پور هست که چندان کسی از اینکه چرا این مدلیه اطلاعی نداره.

wre

میگن کبوتر با کبوتر! سمیرا حسن پور رفیق فاباشم چیتان پیتانی هستن!

البته که در رابطه با استایل و ظاهر نامتعارف، هر شخص به خودش مربوط میشه اما در تمام دنیا بازیگران و افراد مشهور زیر ذره بین خیلی بیشتری میرن. خیلی ها انتقاد میکنند و خیلی ها هم عاشقشون میشن و همه جوره تاییدشون می کنند.

اما سمیرا حسن پور دو تا رفیق فابریک بازیگر داره که اتفاقا اونها هم دقیقااا مثل خانوم خانوما عمل می کنند. متین ستوده و سمیرا حسینی نیز چنین هستند و گاهی چنان تغییر چهره ای با آرایش دارند که حتی صدای فالوورای خودشونم در میاد! متین ستوده حتی یبار برای اسنایل ناجوری که داشت به شدت تذکر شنید و از طرف مردم نیز مورد انتقاد شدید قرار گرفت تا جایی که مجبور به عدذرخاهی شد!!

fy

ac-image-dq1582548024Pz

irs01_s3old_1559551754839543

بیوگرافی ژَذاب سمیرا حسن پور

سمیرا خانم آذرماه سال۱۳۶۳ در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایش است. در خانواده پدرش مجسمه سازی می کند که برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده بودند. وی دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق.

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال ۱۳۹۵ با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال ۱۳۵۵ در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد.

استایل+هالیوودی+سمیرا+حسن+پور+بر+فرش+قرمز+_عکس

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *