تیتر خبرها

سه بازیکن استقلال محروم شدند

آخرین بازی هفته سیزدهم درحالی با برد استقلال برابر نفت به پایان رسید که در این بازی ۳ بازیکن آبی با دریافت کارت زرد از دیدار بعدی محروم شدند

در این بازی ابتدا سعید مهری به دلیل تمارض و سپس محمد محبی به دلیل اعتراض از بیژن حیدری کارت زرد دریافت کردند و از بازی بعدی استقلال محروم شدند. در نیمه دوم هم اشتباه مرگبار محبی، حردانی را در مخمصه قرار داد و پس از خطای هند این بازیکن داور با کارت زرد او را جریمه کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در دقیقه ۶۵ و درست زمانی که استقلال با تمام نفرات خود برای استفاده از یک ضربه ایستگاهی جلو کشیده بود و تنها حردانی روی خط نیمه حضور داشت، محبی در سمت راست زمین به توپ رسید و با ارسال یک پاس رو به عقب اشتباه و بی‌دقت، بازیکن نفت را صاحب توپ کرد.

حردانی در مصاف با بازیکن نفت تکل بلندی بست اما توپ به دست او برخورد کرد و داور به سود نفتی‌ها اعلام خطا کرد. خطای هندی که اگر اتفاق نمی‌افتاد دو بازیکن نفت را در موقعیت تک به تک با سید حسین حسینی قرار می‌داد و احتمالا سرنوشت بازی تغییر می‌کرد.

حردانی در این بازی و در پست غیر تخصصی خود نمایش خوبی داشت و قطعا ساپینتو از این خطا و کارت زرد او هم خوشحال شده است چرا که او با این کار تیمش را نجات داد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *