تیتر خبرها

سود میلیون دلاری استقلال از پدیده سابق!

علی فتح الله زاده، با سفر به ترکیه بخشی از مطالبات استقلال از انتقال الهیار صیادمنش (۱۷۰ هزار دلار) به هال سیتی را دریافت کرد.

سهم استقلال از انتقال این بازیکن به تیم هال سیتی بیش از عدد دریافتی است. بر اساس خبرهای رسیده استقلال از این انتقال نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار سهم خواهد برد اما قرار است این عدد در ۴ قسط به حساب باشگاه استقلال واریز شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ به این خاطر که باشگاه هال سیتی مبلغ خرید الهیار صیادمنش را در ۴ قسط به حساب تیم ترکیه ای واریز می کند. با این حساب استقلال ۳۳۰ هزار دلار دیگر از باشگاه فنرباغچه ترکیه دریافت خواهد کرد.

باشگاه فنرباغچه در زمان مدیریت امیر حسین فتحی و مربیگری شفر الهیار را با دریافت عددی نزدیک به ۶۰۰ هزار دلار از استقلالی ها خرید و  این قرارداد به گونه ای تنظیم شد که باشگاه استقلال از  فروش این بازیکن از سوی باشگاه فنرباغچه هم سهم ببرد. جالب است بدانید شفر در زمان فروش این بازیکن به شدت با آن مخالف بود و اذعان کرد اگر باشگاه استقلال کمی صبر می کرد، می توانست الهیار را با دریافت مبلغ بهتری حتی نزدیک به ۲ میلیون دلار به تیم های آلمانی بفروشد.

الهیار پیش از انتقال قطعی به تیم هال سیتی برای این باشگاه و هم چنین دو باشگاه استانبول اسپور و زوریا لوهانسک به صورت قرضی بازی کرد. در نهایت باید به این نکته هم اشاره کرد؛ استقلال از فروش الهیار بیش از یک میلیون دلار دریافتی از باشگاه فنرباغچه خواهد داشت. البته بیشتر آن از سوی باشگاه استقلال دریافت شده و از این انتقال ۳۳۰ هزار دلار باقی مانده است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *