سپهر حیدری: عیسی آل کثیر را به پرسپولیس برگردانید + عکس

در این پست سپهر حیدری: عیسی آل کثیر را به پرسپولیس برگردانید + عکس را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

سپهر حیدری: عیسی آل کثیر را به پرسپولیس برگردانید + عکس

سپهر حیدری کاپیتان پیشین پرسپولیس با انتشار یادداشت عجیبی در صفحه شخصی اش از مسئولان پرسپولیس درخواست کرده عیسی آل کثیر به باشگاه برگردد.

به نظر می رسد حواشی داستان عجیب جدایی عیسی آل کثیر از تیم سابق اش پرسپولیس و پیوستن او به سپاهان کماکان تمامی ندارد.

این مهاجم باکیفیت از جمله بازیکنان لیگ برتر است که به سبب قوانین تازه سقف بودجه هنوز نتوانسته قرارداد‌ اش را با سپاهان به ثبت برساند.

همین دلایل حالا باعث شده که او نتواند برای باشگاه سپاهان اصفهان بازی کند و اخباری متناقض درباره بازگشت او به سرخ پوشان پایتخت در رسانه‌ها مخابره شده است.

هر چند تاکنون یحیی گل محمدی واکنشی به این موضوع نداشته است، اما صحبت‌های رضا درویش نشان می دهد که او آمادگی کامل برای جذب آل کثیر را دارد.

در همین رابطه اکنون سپهر حیدری کاپیتان اسبق پرسپولیس با انتشار یادداشتی عجیب در اینستاگرام اش درخواست کرده که آل کثیر بار دیگر به تیم سابق‌اش برگردد.

باید دید آیا تقاضای بحث برانگیز حیدری برای بازگشت دوباره آل کثیر صرفا یک تصمیم احساسی است یا اینکه او از وقایع پشت پرده این اخبار خبر دارد.

عکس/ سپهر حیدری: عیسی آل کثیر را به پرسپولیس برگردانید

ادعای عجیب سپهر حیدری؛ هوادار پرسپولیس از استرس شب‌ها نمی‌خوابد!

سپهر حیدری پیشکسوت پرحاشیه پرسپولیس از جمله بازیکنان قدیمی این تیم است که با هر موضوعی جبهه تندی علیه مدیران این باشگاه داشته است.

به گزارش وقت صبح، با اینکه هنوز چند هفته ای از شروع لیگ جدید نگذشته اما حیدری با مطالب جنجالی اش بار دیگر به رضا درویش مدیرعامل سرخ پوشان حمله کرده است.

ستاره اسبق پرسپولیس مدتی است از کادر فنی این تیم تقاضای مهاجمی خوب و باکیفیت برای جایگزینی جدایی مهاجمان سابق این تیم کرده است.

اما به نظر می رسد او دیگر از استوری گذاشتن و درخواست‌های مکرر خطاب به درویش خسته شده است.

چرا که در تازه ترین مطلبی که در اینستاگرام اش منتشر کرده با ادبیات تندی به این روند اعتراض کرده و رضا درویش را متهم به بازی با شعور هواداران کرده است.

همچنین سپهر حیدری در اقدامی عجیب مدعی شده، هواداران پرسپولیس از بابت کمبود مهاجم در تیم‌شان شب‌ها از استرس نمی‌خوابند.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1715536176 2023157

سامان در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی امیرحسین فتحی

در این پست سامان در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی امیرحسین فتحی را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *