سیامک نعمتی فصل آینده در چه پستی بازی می کند؟!

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی توانایی بازی در هر دو پست دفاع و وینگر راست را دارد.

پس از دو فصل بالاخره دانیال اسماعیلی فر پرسپولیسی شد تا یحیی گل محمدی مدافع راست دلخواهش را به دست بیاورد. مدافعی که بسیار بعید است روی نیمکت بنشیند و با توجه به سودای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا یکی از مسافران کشور قطر باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از سوی دیگر حضور نفراتی چون مهدی ترابی و سعید صادقی باعث می شود آن ها به گزینه های اصلی یحیی گل محمدی برای حضور در دو بال کناری تبدیل شوند. تمام این اتفاقات دست به دست هم می دهد تا سیامک نعمتی راه سختی برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد، آن هم درحالی که شماره ۸۸ سرخ ها نیز تمام هم و غم خود را گذاشته تا به اردوی تیم ملی دعوت شود.

بی تردید نعمتی بزرگ ترین رقیب دانیال اسماعیلی فر برای پست دفاع راست است و اسماعیلی فر در صورت کوچکترین لغزش جای خود را به نعمتی خواهد داد و نعمتی هم بازیکنی نیست که به راحتی ترکیب اصلی را از دست بدهد. ضمن این که تمام وینگرهای پرسپولیس نیز سایه نعمتی را روی سر خود حس می کنند که اصلی ترین یار برای جانشینی آن ها خواهد بود.

اما باید دید یحیی گل محمدی تصمیم دارد از بازیکن با کیفیتی چون نعمتی تنها به عنوان یک آلترناتیو برای چند پست بهره ببرد یا با انتقال مهدی ترابی به خط حمله، نعمتی را به وینگر راست منتقل کرده و سعید صادقی را در پست اصلی اش یعنی وینگر چپ آزمایش خواهد کرد؟

به هر روی دست یحیی گل محمدی آن قدر در پست هافبک پر هست که انتخاب ترکیب اصلی به یکی از دغدغه های شیرین او تبدیل شود. آن هم در شرایطی که هنوز کاسیانو به پرسپولیس اضافه نشده و تکلیف رضا اسدی و پست هافبک دفاعی هم نامشخص است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2019055

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن

در این پست قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *