تیتر خبرها

سیاه پوشی ژیگرِ سحر واسه داداشیش؛ لوووس بازی ضایع دختر دهه هشتادی جلو تتلو!

سحر قریشی و امیر تتلو این روزها هر کدومشون کلی حاشیه دارن و یه جورایی دو نفری دارن جور همه سلبریتی هارو می کشن!

شایانیوز- سحر قریشی بازیگر جذاب سینما و تلویزیون که چند اهی است پیوسته در حال حاشیه سازی و در فضای مجازی یکسره دنبال آتیش سوزدن است. سحر خانوم بعد از اینکه با تتلو کات کرد رفت دبی و اونجا خیلی سرحال و قبراق تو اینستاگرام و فضای مجازی از زندگی و احوالات شخصی خودش عکس و ویدیو پست و استوری می کرداما به یکباره موضوع این اغتشاشات که پیش آمد و اینستاگرام هم فیلتر شد و از اون ور سلبریتی ها هم خواسته یا ناخواسته فعالیت های اینستاییی خودشون رو متوقف کردند سحر خانوم قریشی هم دیگه از زندگی شخصی و خصوصی خودش عکس و استوری منتشر و به جاش یکسره از یک نفر حمایت کرد!

سحر خانوم قریشی دفعات پیشین تصویری ساده از علی کریمی منتشر کرده بود و بدون جزئیات، شجاعت علی کریمی را ستوده بود.

اما حالا در اقدامی بی سابقه او از تصویر علی کریمی به شکل تمبر رونمایی کرده است تا حمایت تمام قدی از او در برابر اتهامات اخیر انجام داده باشد.

f1703-768x653

عزاداری سحر قریشی برای پسر جوان نسرین مقانلو

پسر جوان نسرین مقانلو که ارشیا نام داشت حدود ۱۰ روز قبل از امریکا برای دیدن مادرش به ایران آمده بود که متاسفانه طبق آنچه تا کنون گفته شده است به دلیل سکته مغزی جان باخت. سحر قریشی که در فیلم بانک زده ها با نسرین مقانلو همکاری داشت و در واقع این آخرین حضور سحر خانوم تو سینمای ایران بود گویا رابطه بسیار خوب و نزدیکی با خانم مقانلو و فرزندان ایشان داشت  بعد از اینکه خبر فوت ارشیا رو شنید بلافاصله با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش نسبت به این خبر واکنش نشون داد.

سحر خطاب به ارشیا خلیلیان نوشت: خوش قلب، خوش صدا، هنرمند، ورزشکار رفیق داداش دردونه کجا؟ ارشیا

20

دور دور شبانه سحر قریشی تو خیابون های دبی

سحر قریشی اخیرا ویدیویی از تفریح شبانه اش در دبی منتشر کرده و نشان داده بود که معمولا اواخر شب به رانندگی در این شهر می پردازد. سحر خانوم قریشی در این ویدیو برج های مشهور و لاکچری دبی را به نمایش می گذارد.

امیر تتلو به شدت نگران از دست رفتن کنسرتش!

امیر تتلو کمتر از ۲۰ روز دیگه قرار تو استانبول ترکیه کنسرت برگزار کنه و به قول خودش برای این کنسرت کلی وقت و سرمایه گذاشته و هر چی داشته و نداشته رو گذاشته تا این کنسرت به بهترین شکل ممکن برگزار بشه تتلو حتی خطاب به هواداراش گفته بود: واقعا شده تو این کنسرت پیاده یا با اتوبوس شده بیاین و حمایت کنید چون اگه پر نشه واقعا امیر تتلو میمیره. کم میاره! همه چیز زندگیمو ریختم تو این کنسرت و برای تک تک نوازنده ها فقط هزاران دلار هزینه کردم !واقعا نیاین ضربه ی بدی میخورم.

روز گذشته هم امیر تتلو پیام عجیبی  در یوتیوب برای هواداراش منتشر کرد و نوشت: هر وقت وقت بیرون رفتن شد خودم میگم!! الان وقت کنسرت رفتنه….

21

ماجرای تغییر جنسیت امیر تتلو چیه؟

تغییر جنسیت امیر تتلو در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است.

امیر تتلو با انتشار یک استوری در اینستاگرام ضمن اعلام خبر تغییر جنسیت خود به تمایلات شخصی اش برای دختر شدن اعتراف کرد.

تتلو که خبرهایی مبنی بر تغییر جنسیت اش در فضای مجازی منتشر شده بود در صفحه خود به صورت رسمی این موضوع را تایید کرد او در ویدیویی به این خبر نیز واکنش نشان داد.

تتلو با اعلام اینکه گروه نوازندگان و تیم کنسرت مهرماه این خواننده متشکل از ۵ پسر و ۵ دختر است، خود را نصف پسر و نصف دختر عنوان کرد.

60

التماس مادر و دختر ایرانی برای عکس گرفتن با تتلو

ویدیو در فضای مجازی منتشر شده که یک مادری دخترش را از ایران به ترکیه برده تا امیر تتلو رو از نزدیک ببینه و وقتی این دختر خانم ۱۴-۱۵ ساله با تتلو مواجه میشه به یکباره بغضش می ترکه…

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *