تیتر خبرها

سیزده بدر ۱۴۰۲ با موهای بافته شده جذاااب ترین عکس ها رو بنداز؛ محبوب ترین انواع بافت مو

اگه دوست داری که در عین سادگی بدرخشی و موهات از همیشه جذاب تر باشند باید این مدل بافت ها رو بلد باشی که صد تای سشوار کشیدن باعث خوشگلی میشن.

شایانیوز- داشتن موهای زیبا و آراسته همیشه یکی از مهم ترین دغدغه خانوم های خوش سلیقه بوده و هست مخصوصا اگر پای یک مهمونی یا دورهمی درمیون باشه اما مسئله این جاست که نمیشه همیشه برای هر دورهمی و برنامه ای که پیش میاد موها رو اتو یا سشوار کشید چون همون طور که می دونید استفاده مداوم از لوازم حالت دهنده حرارتی می تونند به طرز باورنکردنی و غیر قابل جبرانی به موهای ما آسیب بزنند و سلامت اون ها رو از بین ببرند به همین خاطر هم باید برای داشتن ظاهری زیبا و آراسته به فکر راهی ساده تر بود، درست همون طور که این روز ها به جای آرایش های کامل و چند لایه به محصولات آرایشی ساده تری مثل CC کرم ها و BB کرم ها رو آوردیم.

انواع بافت مو 2

آرایش کردن و زینت بخشیدن موها برای مهمونی های رسمی خیلی کار راحت تریه نسبت به دورهمی هایی مثل سیزده بدر که قراره تو طبیعت برگذار بشه خیلی زیاد حال و هوای خودمونی داره اما به هر حال یه دورهمیه و نمیشه هم با موهای ژولی پولی در اون حضور پیدا کرد. اگر موهای مجعد و حالت دار یا وز داشته باشید احتمالا اولین چیزی که به ذهنتون میرسه لخت کردن موهاست اما همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم این کار میتونه به موهاتون آسیب بزنه به علاوه این که زمان بر هم هست و گاهی ممکنه که شما فرصت کافی برای اتو کردن موهاتون رو ندشاته باشید به همین خاطر هم هست که میگیم باید به دنبال یه راه ساده بود.

انواع بافت مو 3انواع بافت مو 5

بافتن مو یکی از ساده ترین و بی ضرر ترین انواع آرایش موهاست که میشه در مواقع مختلف ازش استفاده کرد. بافت مو ها به فولیکول های تار های مو آسیب نمی رسونند و فوق العاده هم زیبا و چشم نواز هستند به همین خاطر بهتون پیشنهاد می کنیم که اگر به دنببال تغییر و تنوع هستید و از مدل موهای خودتون، چه خوش حالت و چه بد حالت، خسته شدید برای اولین دورهمی یکی از بی شمار انواع بافت مو رو بر روی موهای خودتون امتحان کنید.

ممکنه این سوال براتون مطرح بشه که مگر چند مدل بافت مو وجود داره که ما انقدر بر روی انواع متفاوت اون ها تاکید داریم؟ پس ما می خوایم در ادامه شما رو با چند نمونه از بی نظیر ترین انواع بافت ها آشنا کنیم که وقتی اون ها رو روی موهاتون پیاده سازی کنید بدون شک از زیبایی خودتون شگفت زده خواهید شد.

بافت هلندی

بافت هلندی

بافت فرانسوی

بافت فرانسوی 1

بافتد تیغ ماهی

بافت تیغ ماهی 2

بافت جسمین

بافت جسمین

بافت درشت

بافت مو درشت

در وهله اول ممکنه این بافت ها به نظرتون خیلی سخت و پیچیده بیان اما فقط کافیه که چند بار توی خونه روی سر خودتون یا یکی از اعضای خانوادتون امتحان کنید تا ببینید که چقدر سریع در انجام این کار ماهر میشید و بعد بافتن موها به یکی از عاداتتون تبدیل خواهد شد.

شما کاربران شایانیوز کدام یک از انواع بافت مو رو برای خودتون می پسندید؟ نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *