تیتر خبرها

سیس عقاب ساره بیات با یه کامیون لوازم آرایش رو صورتش؛ کافه لاکچری و گیلاس خوری و …!

ساره بیات بازیگری با کارنامه کاری خفن این روزها در صفحه اینستاگرامش فعالیت هایی جذاب و لاکچری طور داره که مورد توجه قرار گرفت.

شایانیوز- ساره بیات از بازیگرای محبوب و مشهور ایرانیه که هم تو تلویزیون و هم سینما و البته شبکه خانگی ایفای نقش کرده. اما در قاب جادویی چندان زیاد نه و در سینما به جاش بسیااار! ساره بیات گرچه این روزا کم کار شده و به مانند خیلی از همکارانش بازی نمیکنه اما در عوض باز هم به مانند همون همکارانش در صفحه اینستاگرام اکتیوه. ساره بیات کلا این مدلیه که حال خوبش رو تو مجازی نشون میده و با موارد مختلف او رو بیان میکنه اما اصلا پیش نیومده که مثلا مثل سحر زکریا و یا نفیسه روشن در رابطه با موضوعی مستقیم و ناجور انتقاد داشته باشه؟ مگر اینکه مصاحبه ازش گرفت شه!!

عکس-های-ساره-بیات-و-زندگینامه

ساره بیات

ساره بیات از جمله نچرال فیس های معدود در سینما می باشد که دستی به صورتش نبرده و حتی تا پیش از ازدواجش موهاشم به رنگ طبیعی بود اما در عوض خانوم بازیگر دست خوبی در آرایش کردن داره و میکاپ میکنه کیلو کیو! ساره بیات اصولا حرررفه ای مثل ترلان پروانه میکاپ نمیکنه ولی بلده چجوری به چهره ای زیباتر برسه نه فقط آرایش کرده!! ساره بانو معمولا میون مخاطبین و در فضای عمومی و مراسمات سینمایی با ابهتی بسیار خاص و غروری به عرش رسیده دیده میشه و اصلا بازیگر خاکی ای نیست! ناگفته هم نمونه به مانند مثلا خانوم الناز شاکردوست هم با فیگورای اجق وجق پی دیده شدن نمیگرده و ژست های شدیدا عادی رو خلق میکنه! در ادامه نمونه ای از موارد گفته شده رو مشاهده می کنید.

Sareh-bayat-13

عقاب سیسش رو از ساره بیات یاد گرفته بس کهههه خانوم تو قیافس!

در رابطه با موضوع گفته شده مثلا مدتی پیش برای اکران مردمی فیلم “عنکبوت” حضور پیدا کرده بود که با وجود سر وصدا زیاد هواداراش و اینکه اینهمممه داشتن بال بال میزدن واسه خانوم بازیگر، اما ساره بانو کاملا با سیس عقاب بودن و ذره ای لوس بازی نداشتن!

خب از همون قدیم ندیما مد بود که یکسری بازیگر خیلی طرفدار داشته باشن و سر و دست براشون بشکنن اما چند ساله که خیلی مد شده خانومای جَوون عاشق خانومای بازیگر میشن! 

حالا اینها به کنار همونطور که در ویدیو بالای دیدین بیشتر کساییی که اومدن دهه هشتادی هستند و انگار این دهه جدید عجیب تر از اون چیزیه که فکرشو میکردیم! 

البته که در این بین نظرات هم متفاوت بود و خیلیا که فن پیج خانوم بازیگر هستند ازش دفاع کردن با کلی قربون صدقه و خیلیا هم اومدن گفتن این نه خوشگله نه بازی چالشی ای داره چرا انقدر خودشونو براش میکشن؟ یا اصلا چرا برای یک چهره مشهور باید این مدلی رفتار کرد؟ برخی هم بر این نظرند که ساره بیات به شدت مغروره که خب باید بگیم بله ساره خانوم از هنرمندان مغروری هستند که هم تو ظاهر و هم رفتارشون مشخصه!

unknown_244748497_133439399020177_3015236132227252019_n

ساره بیات از تو پر قو بلند شد اومد بازیگر شد! چقدررر فخرفروشی

یکسری بازیگر هستند به مانند الناز شاکردوست و یا ساره بیات که اصلا از اول تو پر قو بزرگ شدن و به شدن خودشون و خونوادشون پولدار بودن و هستند. ساره خانوم بیات هم حتی قایمکی دور ازچشم خانوادش میاد و بازیگر میشه و اصلا رفتار و حالات الانشونم نشون دهنده این موضوع هست. اما موضوعی که کمی تا قسمتی این موضوع رو نقض میکنه فخر فروشی های ساره بیات هستش!

حالا چجوری؟ ساره خانوم گویا زندگی بسیار سطح بالا و لاکچری دارند. خانوم بیات چندی پیش استوری هایی از ماشین و خونه زندگیش منتشر کرد که کاملاً لاکچری هستند. البته که همینطورم هست اما خب راه به راه انتشار چنین مواردی فخرفروشی هم به حساب میاد و از ساره بیات که بازیگر کم حاشیه ای این فخر فروشی ها کمی بعید بود.

Untitled

ساره بیات همونطور که در ادامه مشاهده می کنید چندان در قید و بند عکس های خیلی اتوکشیده و صاف و صوف نیست و در هر کجا که باشه و بخواد با همون شکل و شمایل هپلی حتی، و یا ژست هایی نه چندان جالب و البته نصفه و نیمه عکس خود و همسرش رو منتشر میکنه که این موضوع بیشتر خودزنی به حساب میاد چرا که ساره بیات فقط دوست داره عکسای خودش اینجوری باشه!!

sarehbayat__2736543001747047168_442765423

ساره بیات هم موتور سوار شد! بنزتون کو؟

چندی پیش ساره بیات ویدیویی جالب پست کرد که خودش همراه با آقای همسر سوار بر موتور هستند و ظاهرا برای اینکه پشت ترافیک سنگین این روزهای تهران کمتر بمانند این روش را انتخاب کرند.

این پست ساره بیات به مانند بیشتر پست های دیگرش با نظراتی مثبت همراه شد که خب این نشان از محبوبیت این بازیگر زن می باشد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *