تیتر خبرها

سیما تیرانداز عروس بزرگهِ ستایش رو ببین چه پوز اعیونی داره؛ موهای آلمانیش چه گَنگه

سیما تیرانداز از بازیگر های حرفه ای و دوست داشتنی است که مثل بنز بی سر صدا و حاشیه لاکچری طور زندگی میکنه که نگو و نپرس.

شایانیوز- سیما تیرانداز از جمله خانوم های  بسیار پر کار و معروف در بازیگری است که تا کنون نقش های خاطره انگیز و درجه یکی رو هم بازی کرده، همین امر هم باعث شده که سیما تیر انداز عزیز برای تمامی مخاطبین قابل احترام و دوست داشتنی باشه. یه نکته فوق العاده جذاب و جالب دیگه ای که در رابطه با خانوم سیما تیرانداز مطرحه اینه که خانوم بازیگر در تمام طول فعالیت خودش تا به امروز فوق العاده بی حاشیه و بی سر صدا بوده و تمرکزش رو معطوف به کار خودش کرده.

یکی دیگه از نکته های جذاب در رابطه با خانوم سیما تیرانداز اینه که خانوم خانوما بسیار عشقه ورزشه اونم از نوع لاکچریش و این خیلی خوبه که افراد به خصوص وقتی که کمی سنشون میره بالا همچنان ورزشکار باشند و خودشون رو روی فرم نگه دارند. البته باید بگیم که این روزها ورزش کردن و پست و استوری گذاشتن حین ورزش، انگاری یکی از ترند های محبوب بین سلبریتی ها به حساب میاد با این حال سیما خانوم تیرانداز تو این زمینه ده هیچ از باقی سلبریتی ها جلو تره چرا چون وقتی که خانوم های بازیگر دارند تو زمین تنیس توپ میزنند یا تو باشگاه بدنسازی وزنه میزنند، سیما خانوم داره گلف بازی می کنه؛ خب کیه که ندونه گلف ورزش اعیونیه و هر کسی نمی تونه بره سراغش.

سیما تیراندازسیما تیرانداز

سیما تیرانداز واسه خوشگلاسیون چه میکنه؟

این روز ها فقط ورزش کردن نیست که بین خانوم های بازیگر باب شده، جوون سازی و عمل های زیبایی هم به یکی دیگه از فعالیت های محبوب بین سلبریتی ها تبدیل شده، جوون و مسن هم نداره از خانوم هما خاکپاش که رسما ده بیست سال کم کرده بگیر تا نیوشا ضیغمی که دیگه از فرط عمل و تزریق صورتش ماسکه شده؛ با این حال هنوز هم هستند خانوم هایی که دوست ندارند خیلی صورتشون و چهره طبیعیشون رو دست کاری کنند و حتا در آرایش کردن هم خیلی محتاط عمل می کنند و به قولی فوق العاده مینیمال و نچرال پسندند که سلطان این سبک و استایل هم خانوم هدیه تهرانی است؛ و اما سیما تیر انداز نازنین هم ظاهرا به همین شیوه علاقه داره و سعی می کنه تا همیشه در کنار حفظ آراستگی و زیبا بودن، طبیعی و بدون رنگ و لعاب اضافی باشه.

سیما تیراندازسیما تیرانداز

سیما تیرانداز وقتی بازی نمیکنه چه میکنه؟!

همون طور که گفتیم سیما تیر انداز از جمله بازیگر های فعالی است که در انواع و اقسام پروژه ها کار کرده یعنی فیلم سینمایی، سریال، نمایش خانگی، تئاتر و حتا شرکت در برنامه های تلویزیونی مثل خندوانه، کارنامه کاری خانوم رو حسابی پر و پیمون کردند اما با این اوصاف بازه فعالیتی ایشون به بازی کردن روی صحنه و جلوی دوربین محدود نمیشه و کارهای مهم دیگه ای هم برای انجام دادن داره که یکی از مهم ترین هاش چرخوندن آکادمی بازیگری است که مرتبا هنرجو میگیره و بازیگر های کاربلد تحویل این حرفه میده.

سیما تیراندازسیما تیرانداز

از سیما تیرانداز، بانوی پر کار چه میدونیم؟

خانوم سیما تیرانداز متولد شهریور ماه سال ۱۳۴۹ در تهران است و مثل خیلی دیگه از هم دوره ای هاش کاملا آکادمیک وار، وارد این حرفه شده. خانوم خانوما دوره کارشناسی رو از رشته ادبیات نمایشی فارق التحصیل شد و دوره ارشد رو هم از رشته کارگردانی و بازیگری، برای همین هم هست که انقدر کار بلده و هم پروژه ای مثل سریال ستایش رو در پرونده کاریش داره و هم سریال هیولا.

اولین باری که سیما تیرانداز جلوی دوربین رفت و تونست راه مشهور شدن و حرفه ای شدن رو برای خودش باز کنه، سال ۱۳۶۸ با نقش کوتاهی در سینمایی معروف هامون به کارگردانی داریوش مهرجویی بود، مدتی بعد از هامون سیما تیرانداز با بازی در سینمایی سایه های هجوم فرصت پیدا کرد تا هنر خودش رو حسابی به رخ بکشه و دیگه رسما پله های ترقی رو یکی یکی طی کنه.

سیما تیرانداز

ازدواج های سینما تیرانداز با آقایون بازیگر

از قدیم ندیما تا به همین حالا ازدواج در بین بازیگر ها و اهالی سینما موضوع معمولی بوده و زوج های جذاب و دوست داشتنی زیادی هم در این صنعت وجود دارند مثل سمانه پاکدل و هادی کاظمی یا نوید محمدزاده و فرشته حسینی؛ سیما تیرانداز هم در همون زمان اوج درخشش خودش با آقای ناصر هاشمی بازیگر ازدواج کرد که متاسفانه به جدایی کشید. مدتی بعد سیما تیرانداز برای بار دوم با آقای مجید نصیری جوزانی بازیگر ازدواج کرد که متاسفانه این ازدواج هم به جدایی ختم شد اما ثمره این ازدواج فرزندی به نام رایان جوزانی است.

سیما تیرانداز

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *