"سیما خضرآبادی" جلو مجسمه اونور آبی یجور ژست گرفته اروپاییا؛ با آقاش از ژذابای روزگارن!

sima khezrabadi shayanews

سیما خضر آبادی از بازیگرای عشق مدلینگه که هر جا میره دوربین به دسته و به تازگی هم تصاویری در خارج از کشور منتشر کرد که سوژه شد!

 شایانیوز- سیما خضر آبادی بازیگر جذاب سینما و تلویزیونه که شاید چندان با اسم و رسمش مشهور نباشه اما چهره خانوم بازیگر در سریال “بچه مهندس” برای خیلیا آشناست. سیما خضر آبادی از هنرمندای دهه شصتی هستش که البته چهرش خیلی کوچولو تر از سن و سالش میزنه! سیما خضر آبادی کلا دور و بر حواشی دیده نمیشه اما خب با توجه به عکسایی که منتشر می کنه مشخصه از دیده شدن هم بدش نمیاد و در راستای اونهم تلاش هایی داره حالا میگین چرا؟ در ادامه مشاهده می کنید.

ازونجایی که دیگه این روزا همه خانومای بازیگر جَو مدلینگی گرفتتشون، پیجاشون شده یه پا مجله که وقتی میری توش با انبوهی از عکسای جورواجور و غلیییظ و سیس دار روبرو خواهید شد. این روند اونقدری شده که انگاری دیگه مسابقه ای بزرگه و خیلی از خانومای هنرمند هم درش دارن حسابی میجنگن! سیما خضر آبادی نیز یکی از همون خانوماست که کم بیار نیست و بخوایم حق رو هم حساب کنیم باید بگیم استعداد و چهره خوبی هم در این زمینه داره.

در ادامه تصاویر جدیدی که سیما خضر آبادی از خود منتشر کرد را مشاهده می کنید که خانوم بازیگر پولدار در خارج از کشور گرفته اند!

Untitled

Untitled

Untitled

سیما خضر آبادی اول مدل بوده بعد دست و پا درآورده!

سیما خضرآبادی کاملااا از اون دسته خانومایی هستش که حتما باید عکساش و به خصوص چهرش و تیپش خوشگل و خفن باشه و ظاهرا اگه اینطور نباشه اصلا عکسی از خودش منتشر نمیکنه!

یکسری از خانوما هستن مثل سیما و یا مریم معصومی و یا مریم مومن که چنین هستند و معمولا این گونه بانوان اهل آرایش های غلیظ طورم هستن اما برخی دیگر همانند فریبا نادری چندان براشون مکان و لوکیشن و یا لباس و آرایش مهم نیست و حتی توجه خاصی هم به ژستی که میگیرن ندارن و همینجوری عکساشون رو پست و استوری می کنن، ساده ی ساده!

البته که سیما خضرآبادی خیلی هم اهل مد و تبلیغات هستش و برخی از عکساش هم با همین مضمون به اشتراک گذاشته شده که در ادامه تعدادی از اونهارو مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

Untitled

آقا و خانوم هر دو از جذابای روزگار

سیما خانوم از نظر خیلی از طرفداراش جزو بازیگرای بسیار مایه دار ایرانیه که علاوه بر او همسرش یعنی سهیل تیرگپ هم بازیگر سینما و تلویزیون است و یک بوتیک خیلی شیک هم در تهران دارد که در حوزه کیف و کفش فعالیت می کند.

درواقع دلیل این حجم شیک پوشی و هر روز پی گشت و گذار بودن خانم بازیگر، لاکچری بودن بیش از حد ایشون است که به گفته خیلی از کاربران سیما خضرآبادی جزو بازیگر فوق العاده خودشیفته است و مدام قصد داره به بهونه های مختلف خودی نشان دهد.

f

بیوگرافی سیما خضر آبادی

سیما خضرآبادی متولد ۱۱ فروردین ۱۳۶۷ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که با تلویزیون فعالیت خود را شروع کرد و حالا در سینما هم حضور دارد و عاشق جهانگریست.

می گوید من هیج عنوان پرسپولیسی نیستم ولی عاشق رنگ قرمزم.

پدرش حسن خضرآبادی مدیر تولید و مادر چهره پرداز سینما می باشد ، برادرش نیز مدتی کار تصویرداری می کرد و حالا در فست فود خود کار می کند.

Untitled

ازدواج سیما خضر آبادی

سیما خضرآبادی در فرورددین ۱۳۹۶ وقتی ۲۹ ساله بود خبر ازدواج خود را با سهیل تیرگپ رسانه ای کرد ، همسرش ایشان فروشگاه لباس و کیف و کفش دارد.

نحوه آشنایی سیما خضر آبادی با آقاشون!

در یک سفر خیلی اتفاقی همدیگر را دیدیم و تقریبا یه دوستی خانوادگی شکل گرفت و بعدا یواش یواش علاقه بوجود آمد و تصمیم گرفتیم سریع ازدواج کنیم.

Untitled

علاقه به جهانگردی

اگر به لحاظ مالی در وضعیت خیلی خوبی بودم دوست داشتم همیشه در سفر باشم و اصلا یک جهانگرد حرفه‌ ای شوم  واقعا عاشق سفر هستم و دوست دارم همه دنیا را ببینم.

ماجراجویی را دوست دارم ولی در حد معقول ، شاید در این مورد کمی محتاط باشم ، کلا خیلی آدم ریسک‌ پذیری نیستم ، کمی از ریسک کردن می‌ ترسم.

اهمیت به شیک بودن

چندان تابع مد نیستم اما در بین لباس‌ ها و رنگ‌ هایی که مد می‌ شوند اگر چیزی را دوست داشته باشم و حس کنم به من می‌ آید می‌ خرم.

در خریدهایم بیشتر به زیبایی و شیک بودن و کیفیت اهمیت می‌ دهم.

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *