سیگنال های بیت کوین!

bitcoin

با ریزش شدید بیت‌کوین، قیمت بعد از گذشت کمتر از یک ماه بار دیگر به محدوده زیر قیمت محقق‌شده آن وارد شد

شایانیوز- با ریزش شدید بیت‌کوین، قیمت بعد از گذشت کمتر از یک ماه بار دیگر به محدوده زیر قیمت محقق‌شده آن وارد شد. گفتنی است قیمت محقق‌شده به قیمت میانگین آخرین تراکنش‌ بیت‌کوین‌ها در شبکه اشاره دارد و یکی از روش‌های محاسبه ارزش ذاتی بیت‌کوین محسوب می‌شود.بنابراین همزمان با انتشار آمارهای اقتصادی از قاره اروپا، روز گذشته قیمت بیت‌کوین بیش‌ از ۷٪ ریزش را تجربه کرد و به محدوده زیر ۲۱،۲۰۰ رسید.

آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که نرخ تورم تولیدکننده سالانه ماه جولای در بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا یعنی آلمان به رکورد جدید ۳۷٪ رسیده که نشان می‌دهد با وجود ثبت سقف تورم در آمریکا، اروپا هنوز از بدترین قسمت ماجرا عبور نکرده است.

همچنین لازم به ذکر است که با وجود کاهش تورم مصرف‌کننده آمریکا در ماه جولای، گزارش‌های منتشرشده از جلسه FOMC Minutes در روز چهارشنبه نشان می‌دهد که رویکرد فدرال رزرو در برابر تورم تغییری نخواهد کرد و جهش‌های بیشتری در انتظار نرخ بهره خواهد بود که نشان می‌دهد شرایط فعلی از نظر این نهاد همچنان با وضعیت نرمال فاصله زیادی دارد.

بنابراین به احتمال زیاد دوباره شاهد افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر خواهیم بود و این مسئله می‌تواند باعث حفظ فشار بر بازار‌های پرریسکی مانند بازار سهام و رمزارزها شود.الگو های نزولی، تکنیکال ضعیف و ریسک‌های کلان همچنان نشان‌دهنده ریزش بیشتر برای بیت‌کوین است. بیت کوین (BTC) دیروز تا حد کمی بهبود یافت اما همچنان در مسیر ثبت بدترین عملکرد هفتگی خود در دو ماه گذشته باقی ماند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2024517

الگوریتم SHA-256  | آکادمی روبلکس  فارسی

در این پست الگوریتم SHA-256  | آکادمی روبلکس  فارسی را در اختیارتان قرار داده ایم. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *