سیگنال های کارآمد از بیت کوین!

bitcoin

شایانیوز- نمودارهای موجود و پیش رو شاخص Realized HODL Ratio را نشان می‌دهد که با محاسبه نسبت ارزش دلاری بیت‌کوین‌های یک‌هفته‌ای و بیت‌کوین‌های با آخرین جابه‌جایی بین یک تا ۲ سال، سلطه سرمایه‌گذاران قدیمی یا جدید را بر بازار می‌سنجد.

index

روند نزولی این شاخص نشان می‌دهد که خریداران صبورتر در حال افزایش تسلط بر بازار هستند و این روند همچنان ادامه دارد. معمولا تغییر فاز و روند این شاخص در کف یا سقف‌های چرخه اتفاق می‌افتد و این تغییر فاز هنوز در نمودار مشاهده نشده است. ازطرفی

بررسی‌ها نشان می‌دهد درصد موجودی بیت‌کوین با آخرین جابه‌جایی در بیش از یک‌سال اخیر، کمتر از سقف قبلی آن در می ۲۰۲۲ و در ۶۵٪ است. روند و مقدار فعلی این شاخص، می‌تواند نشان‌دهنده این موضوع باشد که خریداران بیت‌کوین بعد از ممنوعیت گسترده کریپتو در چین و مهاجرت ماینرها در بازه زمانی می تا جولای ۲۰۲۱، باور خود را به هولد بیت‌کوین از دست نداده‌اند.

از سوی دیگر، به تعادل رسیدن این شاخص در ۳ ماه گذشته نشان می‌دهد که سرعت خرج‌شدن این ‌دسته از کوین‌ها با سرعت به بلوغ رسیدن کوین‌های جدیدتر برابر است و این مسئله می‌تواند نکته مثبت و سازنده‌ای در بازار خرسی تلقی شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین (BTC) برای مدت کوتاهی از مرز ۲۵۰۰۰ دلار عبور کرد و پیش از کاهش به سمت سطح فعلی، با سقف ۲۵۲۱۲ دلار معامله شد. در حال حاضر، بزرگترین ارز رمزپایه بازار با قیمت ۲۴۰۱۵ دلار دست به دست می شود که کمتر از یک درصد کاهش نسبت به ۲۴ ساعت گذشته را نشان می دهد. ارزش بازار این دارایی نیز اکنون به حدود ۴۵۹.۱۵ میلیارد دلار می رسد. نکته مهم دیگر این که، شاخص ترس و طمع  در بازار بار دیگر با رسیده به عدد ۴۴ به منطقه ترس وارد شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *