شاه ماهی بوندسلیگا با ۱۳۰ میلیون یورو در رئال؟!

رئال مادرید پیش بینی کرده جذب بلینگام برای این باشگاه ۱۳۰ میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

به نوشته Relevo، در حالی که رئال مادرید مشغول آماده سازی برای پیگیری این فصل است، کادر مدیریتی باشگاه، برای نقل و انتقالات تابستان آینده برنامه ریزی می کند و هدف اصلی آن ها جود بلینگام است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ رئال مادرید او را گزینه ای ایده آل برای تقویت خط هافبکش می داند. رئال مادرید هزینه های این انتقال را تخمین زده است و پیش بینی می کند جذب بلینگام چیزی حدود ۱۳۰ میلیون یورو برای این باشگاه آب می خورد. این ۱۳۰ میلیون یورو شامل پاداش ها و متغیرهای قرارداد است.

هر چند این قیمت بالا به نظر می رسد اما رئال مادرید حس می کند اگر به این نکته توجه کند که او یکی از پر مشتری ترین هافبک های جهان است، قیمت او معقول است. لیورپول و منچسترسیتی به شدت مشتاق به جذب بهترین بازیکن انگلیسی حال حاضر هستند و حتی چلسی هم با وجود علاقه به انزو فرناندز هنوز گوشه چشمی به جذب بلینگام دارد. همین وضعیت برای منچستریونایتد هم وجود دارد.

هر چند انتقال این بازیکن زودتر از تابستان ۲۰۲۳ رقم نخواهد خورد اما باشگاه های خواهان بلینگام از حالا تماس ها را با نزدیکان او آغاز کرده اند تا از رقبا عقب نمانند. در هر صورت تصمیم نهایی توسط بوروسیا دورتموند و شخص جود بلینگام با توجه به پیشنهادهای رسیده گرفته خواهد شد. ترجیح بازیکن پیوستن به رئال مادرید به عنوان گزینه ایده ال است و رابطه خوب باشگاه رئال مادرید با دورتموند می تواند به این انتقال کمک کند اما در حال حاضر هیچ چیز قطعی نشده است. عملکرد خوب جود بلینگام در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مزید بر علت شده است تا رقابت برای جذب او به شدت داغ دنبال شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714487796 2017892

ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟

در این پست ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟ را در اختیارتان قرار داده ایم. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *